در بازی Red Dead Redemption 2 قابلیت سوئیچ کارکتر وجود ندارد

شرکت راکستار عنوان پیشین خود GTA 5 را با قابلیتی همراه ساخت که تاکنون در بازیهای راکستار شاهد نبودیم. این قابلیت سوئیچ بین چند کارکتر یا همان شخصیت بود که بدون شک می توان یکی از محبوب ترین قابلیت ها دانست. در این بین کمپانی راکستار برنامه ای نداشته تا آن را در عنوان آینده Red Dead Redemption 2 جای دهد. عنوانی که در حال حاضر تحت توسعه قرار داشته و در اکتبر امسال برای PS4 و XBOX ONE منتشر می شود.

شرکت راکستار در جدیدترین گزارش مشخص کرده قابلیت سوئیچ کارکتر برای این بازی در نظر گرفته نشده و بازیکنان تنها روی شخصیت Arthur Morgan متمرکز هستند. آرتور یکی از اعضای باند Van der Linde بوده و یک گانگستر حرفه ای محسوب می شود.

فردی که در تیراندازی هفت تیر تبحر داشته و شخصیت اصلی محبوب خواهد بود. Josh Bass کارگردان Red Dead Redemption 2 در گفتگو با وب سایت Hollywood Reporter این موضوع را آشکار ساخته است. بازی Red Dead Redemption 2 که از دسته عناوین متمرکز روی یک کارکتر هستند بین بازیهای مختلف شایع است و GTA V یکی از تنها عناوینی بوده که با قابلیت سوئیچ کارکتر همراه بود.

این عنوان در سال های اخیر معرفی شد و موجب شادی طرفداران گشت. زیرا طرفداران Red Dead Redemption 2 مدت ها انتظار داشتند راکستار در آینده نزدیک بازی موردبحث را معرفی کرده و به انتظار پایان دهد. Red Dead Redemption 2 قرار است 26 اکتبر سال جاری برای PS4 و XBOX ONE منتشر شود. متاسفانه قرار نیست در سال جاری یا آینده شاهد انتشار نسخه PC بازی باشیم و به نظر می رسد راکستار همانند دیگر عناوین خود با تاخیر نسخه کامپیوتر یا همان رایانه شخصی را منتشر می کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر همچنان باید منتظر ماند.