کانادایی ها برای فروش RTX 2060 گیگابایت عجله کردند!
1 min read

کانادایی ها برای فروش RTX 2060 گیگابایت عجله کردند!

کمپانی "گیگابایت" نخستین شرکتی بود که تصاویر کارت گرافیک سفارشی GeForce RTX 2060 آن لو رفت! کمی بعد لیست مدل های تولیدی این برند حاکی از آن بود که با چند نمونه متفاوت از RTX 2060 روبرو خواهیم بود که هنوز به طور قطعی نمی توان در این مورد نظر داد.

با این وجود رسانه های کانادایی به تازگی یک کارت گرافیک GIGABYTE GeForce RTX 2060 6GB Gaming OC را برای پیش فروش در لیست محصولات خود قرار داده اند؛ اینطور به نظر می رسد که مرزهای NDA در حال فرو ریختن هستند! این کارت گرافیک در پیش فروش فوق با برچسب قیمت 529 دلار (دلار کانادا) قرار گرفته است. در بخش تصاویر، عکسی از محصول قرار داده نشده است که به لطف VC با نشان مسخره و بزرگش در وسط تصاویر، می توانید این نمونه را مشاهده نمایید.

طبق اطلاعات پیشین، RTX 2060 با چند نمونه حافظه شامل 3 و 6 گیگابایتی تولید خواهد شد. برخی منابع نیز از حافظه های 4 گیگابایتی صحبت می کنند که بسیار بعید به نظر می رسد تا برای این محصول مورد استفاده قرار گیرد چرا که حافظه های 5 گیگابایتی احتمالا برای کارت گرافیک های GTX 2050/GTX 1150/Ti خواهند بود. به هر حال در این لیست RTX 2060 با حافظه گرافیکی GDDR6 لیست شده است.