خاص و خیره کننده: Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN

شرکت چینی "کالرفول" حالا برای خود نامی دست و پا کرده و بسیار مشهور است. این کمپانی به طراحی کارت گرافیک های خاص مشهور است و حالا شاهد انتشار تصاویری از کارت گرافیکی با نام Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN هستیم که یکی از خاص ترین محصولاتی است که در بازار GPU جهان به خود می بیند.

کارت گرافیک Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN از سری محصولات KUDAN بوده و دارای LED RGB به همراه یک Backplate جذاب است. این محصول دارای خنک کننده اختصاصی با 3 عدد فن بوده با این وجود امکان نصب خنک کننده های مایع با یک بلوک استریو هم برای آن ممکن شده است.

خروجی های گرافیکی این کارت گرافیک جذاب شامل 3 عدد DisplayPort، یک رابط HDMI و یک درگاه USB-C می شود. 2 عدد تراشه بایوس در آن به کار رفته است که یکی برای فعال کردن دستی وضعیت OC یا همان اورکلاک است. ظاهرا هر کارت گرافیک Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN دارای یک شماره منحصر به فرد است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول خاص منتشر نشده اما به طور حتم در CES 2019 شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. 3 رابط 8 پین نیروی مورد نیاز آن را تامین کرده و در بالای کارت گرافیک نیز یک نمایشگر LCD تعبیه شده است.