مانیتورهای جدید سامسونگ برای سال 2019 معرفی شد

شرکت سامسونگ سه مدل جدید از مانیتورهای خود را برای سال 2019 معرفی کرد. مدل اول به نام مانیتورهای Space یک محصول بسیار پیشرفته با طراحی مینیمالیستی است. مدل دوم مانیتور CRG9 است که تجربه بی‎نظیری از بازی‎ در اختیار شما قرار می‏دهد و نهایتا مدل منحنی UR59C که با کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K UHD می‎تواند نمایشگری ایده‏آل برای تولیدکنندگان محتوا و طراحان تصویر باشد. همه این مانیتورها مجهز به پیشرفته‏ترین فناوری‎های روز دنیا مانند صفحه‏ نمایش‏های فوق عریض، رنگ‎های واقعی برای خلق دنیایی فراگیر در بازی و نیز طراحی حداقلی با هدف افزایش بهره‏وری و صرفه‏جویی در فضا، هستند.

سئوگ گی کیم، معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «جدیدترین مانیتورهای سامسونگ کاملا چندمنظوره بوده و نشان دهنده تعهد ما به تداوم نوآورم و پیشتازی در این حوزه است. همه این مانیتورها بخشی از راهبرد عام ما برای سال جدید هستند که قصد داریم گزینه‎های بیشتری را در اختیار کاربران‎مان قرار دهیم. دستگاه‎هایی زیبا و بسیار ماندگار که برای انجام کارهایی بزرگتر به شما انگیزه می‏دهند».

مانیتور Space: پیشرفته با طراحی مینیمال و انعطاف‎پذیر

با این طراحی زیبا و حداقلی، همواره تمرکز کاربر روی تصویر داخل مانیتور باقی می‏ماند و حواشی اطراف حواسش را پرت نخواهد کرد. بازوی نگهدارنده این مانیتور که به شکلی زیبا با بدنه تلفیق شده، امکان اتصال به میز را داشته و لذا فضای بیشتری برای کار و خلاقیت شما باز می‎شود. نصب و تنظیم مانیتور Space بسیار ساده است و زمانی که از آن استفاده نمی‎کنید می‎توان آن را بصورت تخت، چسبیده به دیوار قرار داد. با توجه به سادگی دسترسی به پورت‎های ورودی و طراحی ارگونومی، مانیتور Space فرم و کارکرد هر دفتر کار یا میز کار خانگی را تا حد زیادی بهبود می‎بخشد.

مانیتور Space جدا از زیبایی چشمگیر، مجموعه‎ای از قابلیت‎های متنوع را در خود جای داده است. مدل 27 اینچی این مانیتور با کیفیت QHD می‎تواند تصاویر را با جزییات کامل پیش چشم شما قرار دهد و مدل 32 اینچی آن نیز تصویر را با کیفیت 4K UHD برای شما پخش می‎کند.

مانیتورهای Space مجهز به یک بازوی نگهدارنده منحصربه‌فرد هستند که می‏توان آن را پشت لبه‏های باریک مانیتور پنهان کرد. در زمان استفاده از این بازوی نگهدارنده می‏توانید مانیتور را براحتی چرخانده و یا از دیوار فاصله بدهید. قابلیت «پایه قابل تنظیم تا ارتفاع صفر» به شما امکان می‏دهد مانیتور آن را پایین آورده و کاملا روی میز قرار دهید و این یعنی می‏توانید هر زاویه دید دلخواهی را برای خودتان ایجاد کنید. این پایه نه تنها دیدن تصویر را راحت‎تر می‎کند بلکه با قرار دادن کابل‎های برق و HDMI داخل خود، مشکلات جابجا کردن سیم‏ها را هم حل می‏کند.

مانیتور 49 اینچی گیمینگ CRG9: صفحه‎ای فوق عریض با رزولوشن Dual QHD

ماینتور CRG9 اولین نمایشگر گیمینگ با صفحه فوق عریض در جهان است که تصویر را با نسبت 32:9 و کیفیت فوق العاده در اختیار شما قرار می‏دهد. این مانیتور 49 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و زمان واکنش 4 میلی ثانیه، میزان تاخیر تصویر را به حداقل رسانده و با از بین بردن مشکل تیره شدن تصویر در صحنه‏های پرشتاب، امکان انجام بازی‎های بسیار سریع را برای شما فراهم می‎کند. این مانیتور که بصورت اختصاصی برای بازی طراحی شده، دارای فناوری AMD Radeon FreeSync 2 HDR است که با کم کردن پرش و بهم ریختگی تصویر و پایین آوردن تاخیر سیگنال ورودی، روان‎ترین تجربه بازی را برای شما ممکن می‌کند.

مانیتور CRG9 دارای رزولوشن dual QHD (5120 در 1440) و فناوری HDR10 است که حداکثر روشنایی تصویر را به هزار نیت رسانده و حتی کوچک‎ترین جزییات را هم بصورت کاملا شفاف و واضح به شما نشان می‎دهد. فناوری HDR10 نور بخش‎های مختلف تصویر را تنظیم کرده و به این ترتیب کیفیت نهایی تا حد زیادی ارتقا پیدا می‎کند. این مانیتور همچنین مجهز به فناوری بسیار پیشرفته سامسونگ به نام کوانتوم دات است که بازه‎ای بزرگ از رنگ‎ها را بصورت کاملا واقعی تولید می‎کند. صفحه نمایش این مانیتور نیز با انحنای 1800 میلی‎متری خود میدان دید بسیار وسیعی را پیش چشم شما قرار می‎دهد.

صفحه نمایش این مانیتور با نسبت تصویر 32:9 مانند این است که دو مانیتور 27 اینچی با نسبت 16:9 را کنار هم قرار داده باشید. در این حالت امکان مولتی‏تسکینگ با استفاده از قابلیت تصویر-در-تصویر تا حد زیادی افزایش پیدا می‎کند زیرا شما می‎توانید دو ورودی تصویر را بصورت همزمان مشاهده کنید. مانیتور CRG9 مجهز به دو ورودی HDMI، دو پورت Display، اتصال USB 3.0 و گزینه اتصال هدفون است. شرکت سامسونگ برای راحتی بیشتر کاربران در فضاهای بازی، پایه این مانیتور را نیز با اندازه کوچکتر اما انعطاف بیشتر طراحی کرده است.

مانیتور 39 اینچی UR59C: اولین مانیتور 32 اینچی منحنی دنیا با کیفیت 4K UHD

مانیتور UR59C بصورت ایده‏آل برای طراحان محتوا طراحی شده و دارای صفحه نمایشی منحنی با کیفیت UHD و نسبت کنتراست 2500:1 و رزولوشن 3840 در 2160 یعنی 4K UHD کامل است و تا یک میلیارد رنگ را پشتیبانی می‎کند. انحنای 1500R این مانیتور تجربه‎ای کاملا فراگیر برای شما ایجاد می‎کند که برای خلق محتوا یا تماشای فیلم و آثار هنری بسیار جذاب است اما در عین حال برخلاف مانیتورهای معمولی، در صورت تماشای طولانی مدت آن، چشم شما دچار خستگی نخواهد شد.

مانیتور UR59C با طراحی بسیار باریک خود و ضخامت 6.7 میلی‏متری، با رنگ خاکستری متمایل به آبی عرضه شده است. صفحه نمایش این مانیتور در سه ضلع بدون حاشیه بوده و روی یک صفحه باریک V شکل سوار است که سیم‎های اتصالی به آن هم داخل همین پایه قرار گرفته و به زیبایی فضای کار شما کمک می‏کنند.