لپ تاپ گیمینگ سامسونگ با قابلیت های پیشرفته معرفی شد

زمانی که به سراغ لپ تاپ های گیمینگ می روید قطعا سامسونگ برندی نیست که به آن فکر کنید، اما در CES 2019 این کمپانی از لپ تاپ قدرتمند گیمینگ خود با نام ادیسه رونمایی کرده است. در واقع این محصول قدمی بزرگی برای سامسونگ خواهد بود و نشان می دهد که این کمپانی به طور جدی وارد بخش گیمینگ شده است.

سامسونگ قبلا هم به تولید لپ تاپ های گیمینگ ادیسه پرداخته اما این بار قدرتمند ترین لپ تاپ گیمینگ خود را در CES 2019 رو کرده است. اکنون این لپ تاپ گیمینگ سامسونگ می تواند با محصولات گیمینگ ایسوس، دل و ریزر رقابت کند. در ادامه به معرفی ویژگی های سخت افزاری این لپ تاپ گیمینگ قدرتمند سامسونگ خواهیم پرداخت.

لپ تاپ ادیسه ی سامسونگ قادر است تا بازی های ویدویی را با یک پردازنده ی گرافیکی به نام RTX 2080 از Nvidia اجرا کند. همچنین شاهد یک پردازنده ی نسل هشت 6 هسته ای Core i7 از Intel هستیم که از قدرت اجرای بالایی برخوردار است. البته مدل دقیق این پردازنده هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود که از پردازنده ی i7-8850H در این مدل استفاده شده باشد. از سوی دیگر در این مدل 16 گیگابایت حافظه ی رم قرار داده شده است و صفحه نمایش 15.6 اینچی آن با رزولوشن 1080p، از نرخ بازسازی 144 هرتز بهره می برد. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که در این مدل لپ تاپ ادیسه ی سامسونگ، 256 گیگابایت حافظه ی داخلی SSD و HDD ارائه شده است که این میزان قابل ارتقا نیز خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ با داشتن یک پورت USB-C، سه پورت USB-A و یک پورت HDMI از امکان اتصالات وسیعی بهره می برد. این لپ تاپ نسبت به محصولات رقبا کمی سنگین تر است و از وزن 2.35 کیلوگرم برخوردار است. قیمت و تاریخ عرضه ی این لپ تاپ هنوز مشخص نشده است اما قطعا در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و نظر گیمرها را به خود جلب خواهد کرد.