نمایشگاه CES 2019: لپ تاپ های گیمینگ Acer Predator Triton چیزی فراتر از بازی و فناوری!
1 min read

نمایشگاه CES 2019: لپ تاپ های گیمینگ Acer Predator Triton چیزی فراتر از بازی و فناوری!

در نمایشگاه CES 2019 شاهد لپ تاپ هایی هستیم که تنها نام آنها لپ تاپ است! از طراحی گرفته تا سخت افزار، با محصولات جدیدی روبرو هستیم که فراتر از تصورات و انتظارات ما بودند. یکی از این محصولات Acer Predator Triton 900 نام دارد. ایسر که برای اولین در سال گذشته لپ تاپ با نمایشگر منحنی را معرفی کرد، حالا Acer Predator Triton 900 را رونمایی کرده است که مایه سربلندی آن و البته Intel و NVIDIA خواهد بود.

این نوت بوک دارای نمایشگر 17 اینچی است که از رزولوشن 4K برخوردار شده و در لولای متحرک قرار گرفته است. ضخامت آن با وجود سخت افزارهای قدرتمند تنها 23.75 میلی متر است. ویژگی های پشرفته ی Acer Predator Triton 900 آن را به رقیبی برای کامپیوترهای دسکتاپ مبدل کرده است. تپش گرافیکی این لپ تاپ مخصوص بازی را کارت گرافیک GeForce RTX 2080 به حرکت در می آورد.

نسل هشتم از پردازنده های اینتل نوع Intel Core H نیز بخش پردازشی را عهده دار هستند. بدنه CNC شده، و نسل چهارم از خنک کننده های AeroBlade 3D نیز از جمله دیگر موارد قابل اشاره در این لپ تاپ هستند. مدل دیگری با نام Predator Triton 500 نیز معرفی شده است که با نمایشگر 15.6 اینچی خود، دارای ضخامت 17.9 میلی متر است. هر دو محصول با مانیتورهای IPS خود از فناوری NVIDIA G-SYNC هم بهره مند شده اند.

تا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 در آنها تعبیه شده و بخش ذخیره سازی از SSDهایی با آرایش NVMe PCIe RAID 0 تشکیل شده است. نرخ بروزرسانی در نمایشگرها به 144 هرتز اورکلاک می شود و شدت نور نیز 300 نیت اعلام شده است. هر دو محصول دارای نسخه سیستم عامل Windows 10 هستند. با خرید این لپ تاپ ها به برنامه های PredatorSense برای موبایل دسترسی خواهید داشت که یک Predator PC برای اورکلاک، نظارت، کنترل و مدیریت لپ تاپ های Acer Predator Triton است.