نمایشگاه CES 2019: مانیتور گیمینگ Razer با عملکردی پیشرفته معرفی شد

Razer به تازگی در نمایشگاه CES 2019، مانیتور گیمینگ جدید 27 اینچی خود را با عنوان Razer Raptor معرفی کرده است. این مانیتور که اولین مانیتور مستقل ریزر محسوب می شود، یک محصول پیشرفته است که تا اواخر سال 2019 تولید و به بازار عرضه خواهد شد. مین لیانگ تان، مدیرعامل شرکت Razer اعلام کرد که در گذشته با شرکای زیادی همکاری داشته ولی اینبار یک محصول کاملا مستقل را از Razer ارائه کرده است. در واقع Razer قصد دارد تا تولیدات خود را در زمینه نمایشگرهای رومیزی توسعه و گسترش دهد.

این نمایشگر با یک پنل IPS، از رزولوشن 1440×2560 بهره می برد و از حداکثر روشنایی 420 نیت و قابلیت HDR برخوردار است. لبه های نازک این نمایشگر 2.3 میلی متر است و که بسیار نازک و در عین حال زیبا ارائه شده است. در این نمایشگر گیمینگ ریزر شاهد تکنولوژی FreeSync از AMD هستیم که سرعت نمایش را بهبود خواهد بخشید و سرعت پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است. در این مدل شاهد کاهش تاری تصویر در سرعت بالای نمایش هستیم. نرخ بازسازی تصویر نیز در این نمایشگر 144 هرتز است که عملکرد خوبی را در نمایش بازی ها به ارمغان می آورد.

به طور کلی این نمایشگر قادر است تا نیاز کاربران و گیمرها را برطرف کند و با زمان مناسب پاسخ دهی و نرخ بازسازی تصویر، تجربه ی خوبی را به ارمغان خواهد آورد. Razer Raptor رنگ های زنده ای را به نمایش می گذارد و از گستره ی وسیعی از رنگ ها پشتیبانی می کند که می توان به پشتیبانی از 95 درصد رنگ های DCI-P3 اشاره کرد. در نتیجه تصاویر واقعی تر به نمایش گذاشته خواهند شد.

طراحی این نمایشگر به رنگ مشکی مات است و از پایه های آلومینیومی در آن استفاده شده است. به طور کلی ظرافت خاصی در طراحی این نمایشگر گیمینگ دیده می شود. همچنین شاهد نورپردازی های LED Razer Chroma هستیم که در قسمت پایه دیده می شود و زیبایی خاصی را برای این مانیتور به ارمغان آورده است. البته نورپردازی این نمایشگر به واسطه ی نرم افزار Razer Synapse 3 قابل تنظیم و هماهنگ سازی با دیگر تجهیزات سخت افزاری خواهد بود.

نمایشگر گیمینگ 27 اینچی ریزر کاملا قابل تنظیم است و می توان ارتفاع، شیب و زاویه ی آن را تا 90 درجه تغییر داد. همچنین انواع پورت های ورودی در این مدل دیده می شود که می توان به 1 پورت HDMI، 1 پورت DisplayPort، 1 پورت USB-C و 2 پورت USB-A اشاره کرد. مانیتور گیمینگ Razer Raptor با قیمت 699.99 دلار تا اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد و از طریق سایت Razer.com در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود.