سامسونگ احتمالاً تصادفی میزان حافظه نوکیا 9 را لو داده است
1 min read

سامسونگ احتمالاً تصادفی میزان حافظه نوکیا 9 را لو داده است

از زمانی که یادمان می آید در انتظار معرفی یک پرچمدار از برند نوکیا بوده ایم، به طور دقیق تراز چهار سال و نیم پیش. مایکروسافت در آن زمان گوشی لومیا 930 نوکیا و پس از آن لومیا 950 را معرفی کرد و تمام. البته بعد از آن، کمپانی کوچک فنلاندی HMD Global سعی در بازیابی دوباره برند نوکیا کرد و با تمرکز بر روی دستگاه های پایین رده و میان رده با نرم افزارهای سبک و خام توانست جان تازه ای به نوکیا بدهد.

HMD نام های ساده ای برای گوشی های جدید خود انتخاب کرده است، به همین دلیل است که همه انتظار دارند نام دستگاه بعدی که از قضا قرار است قهرمان ماجرا هم لقب بگیرد؛ پس از X5 و X6 و 8 سیروکو، نوکیا 9 باشد. نوکیا 9 هنوز معرفی نشده است اما شایعات در خصوص آن بسیار زیاد است. در جدیدترین و در عین حال عجیب ترین آنها خبر در رابطه با این گوشی از سامسونگ منتشر شد! درست است، سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان به نظر میرسد که بخشی از برنامه کمپانی رقیب خود را لو داده است.

وب سایت سامسونگ در لتونی و استونی در برنامه Buy Back خود اعلام کرده است که اگر قصد خرید گوشی گلکسی جدیدی داشته باشید؛ با تحویل نوکیا 9 خود 292 یورو تخفیف دریافت خواهید کرد. واضح است که این بخش اشتباهاً به گوشی معرفی نشده نوکیا اشاره کرده است. البته شرکت هایی مانند سامسونگ و حتی HMD در جریان این موضوع هستند که کمپانی های رقیب در مراسم رونمایی خود چه چیزی در چنته خواهند داشت. اما اشاره مستقیم به نام گوشی و اعلام کردن دو میزان حافظه 64 و 128 گیگابایتی برای آن ممکن برای سامسونگ مشکل ساز شود.

البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ در جریان همکاری با شرکت بازیابی گوشی ها، لیستی از مدل هایی که می تواند ارائه کند را دریافت کرده و نوکیا 9 هم تصادفاً در لیست وجود داشته است. البته میزان حافظه تنها اطلاعاتی است که از این گوشی منتشر شده و هیچ اشاره ای به دوربین های عجیب آن نشده است.