نمایشگاه CES 2019: اولین تلویزیون 88 اینچی 8K OLED از ال جی

در CES 2019 از اولین تلویزیون های 88 اینچی ال جی 8K OLED با سیستم صوتی پیشرفته ی 3.2.2 کاناله رونمایی شد. البته این محصول در مدل 65 اینچی 8K OLED نیز ارائه خواهد شد. در ادامه به معرفی این تلویزیون پیشرفته و قابلیت هایش خواهیم پرداخت.

این تلویزیون جدید ال جی از فناوری OLED بهره می برد و احتمالا تا سال های آینده به بازار عرضه خواهد. ال جی تنها سازنده ی پنل های OLED تلویزیون است و اینبار محصولی متفاوت و بی نظیر را معرفی کرده است. این تلویزیون با سیستم صوتی داخلی ارائه شده و با تکنولوژی crystal sound معرفی شده است. البته این تکنولوژی در سال 2017 معرفی شد و اکنون در این تلویزیون 88 اینچی رونمایی شده است. در واقع سیستم صوتی این تلویزیون با پخش صدا از تمام جهات، صدایی پویا و فراگیر را ارائه می دهد و کیفیت خوبی خواهد داشت. البته این تلویزیون با وضوح 8K تصاویری فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد. این محصول علاوه بر سیستم صوتی بی نظیر از طراحی منحصر به فرد و زیبایی نیز برخوردار بوده است.

البته باید اشاره کنیم که در کنار یک تلویزیون 88 اینچی محصول دیگری نیز ارائه شد که یک تلویزیون 68 اینچی با وضوع 8K است که سریعترین زمان پاسخ دهی را با 3.5 میلی ثانیه به ارمغان می آورد. کمپانی ال جی در این نمایشگاه بر انعطاف بودن تکنولوژی OLED خود تاکید کرده و طراحی از پنل های 55 اینچی OLED را به نمایش گذاشته است. در این بین تلویزیون های LCD ال جی که 65 اینچی و 75 اینچی هستند هم با قابلیت IPS رونمایی شدند.

ال جی هنوز جزییات بیشتری را در راستای عملکرد، زمان عرضه به بازار و قیمت گذاری های این تلویزیون غول CES و محصولات دیگر ال جی منتشر نکرده است اما به زودی اطلاعاتی منتشر خواهد شد که حتما در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.