هایسنس از گوشی U30 با اسنپدراگون 675 و سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی کرد
1 min read

هایسنس از گوشی U30 با اسنپدراگون 675 و سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی کرد

نمایشگاه CES محل رونمایی از محصولات عجیب است. از همین رو دور از انتظار نیست که ببینیم شرکتی مانند HiSense از گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است. HiSense U30 نام محصولی است که شب گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه CES در لاس وگاس معرفی شد. گوشی جدید هایسنس اولین گوشی با چیپ‌ست اسنپدراگون 675 است و این تازه بهترین بخش ماجرا نیست.

دوربین عقب این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 سامسونگ است و این هم اولین باری است که گوشی‌ای از سنسور مورد نظر استفاده کرده است. البته سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی هم در کنار سنسور اصلی و حسگر تشخیص چهره برای شناسایی عمق تصویر وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هم 20 مگاپیکسلی است و در حفره‌ای که در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر قرار گرفته تعبیه شده است.

صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچی و دارای رزولوشن 1080p+ است و همانطور که پیش‌تر گفتیم از نوع حفره‌دار می‌باشد که البته برای اولین بار توسط Tianma ساخته شده است. دو نسخه قبلی یعنی Galaxy A8s سامسونگ و nova 4 هوآوی توسط شرکت BOE displays ساخته شده بودند. یو30 هایسنس با اندروید 9 پای که توسط رابط کاربرای Vision UI 6 شخصی سازی شده، در درون جعبه عرضه می‌شود. میزان حافظه رم این گوشی 6 یا 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن 128 گیگابایت می‌باشد که امکان افزایش آن نیز وجود نخواهد داشت.

ظرفیت باتری محصول جدید هایسنس 4500 میلی آمپرساعت است و از Quick Charge 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند. در خصوص جنس این گوشی توضیحات دقیقی ارائه نشده است، اما در تصاویر به نظر می‌رسد که قاب پشتی آن از جنس چرم باشد که البته ترند چندان جدیدی نیست. U30 در ماه مارس و در بازارهای چین، روسیه و بخشی از اروپا عرضه خواهد شد. البته هنوز در خصوص قیمت آن حرفی به میان نیامده است.