اینستاگرام امکان گذاشتن عکس به‌طورهمزمان در چند اکانت را فراهم کرد

اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای کسانی که از این شبکه اجتماعی پرطرفدار استفاده می‌کنند، فراهم کرده است، البته فعلاً تنها برای کاربران آیفون این سرویس ارائه شده است. قابلیت جدید برای افرادی بسیار مفید است که به طور همزمان از چند اکانت بر روی گوشی خود استفاده می‌کنند. اینستاگرام به رسانه TechCrunch در رابطه با آن گفته است که کاربران با چند حساب اینستاگرام، می‌توانند به طور همزمان از دستگاه iOS خود محتوا به اشتراک بگذارند.

این ویژگی جدید به منظور بهبود تجربه کاربری برای اینفلوئنسرها و یا کاربران عادی است که همزمان چند حساب بر روی گوشی خود دارند و دیگر می‌توانند به راحتی یک عکس یا محتوای خاص را بر روی همه پروفایل‌های خود به اشتراک بگذارند. البته این موضوع برای آن دسته از افراد چند اکانته که قصد ندارند، حساب‌های مختلفشان با یکدیگر هیچ تداخلی داشته باشد، احتمالاً قابلیت جدید چندان به کارشان نخواهد آمد. با این حال داشتن چندین اکانت به خودی خود می‌تواند ثابت کند که این شبکه اجتماعی تا چه اندازه برای کسب و کارها مفید واقع شده است.

به منظور استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام، به سادگی مراحل اشتراک گذاری عکس یا ویدئو در این شبکه به صورت پست را انجام دهید، در مرحله انتهایی پایین‌تر از گزینه تگ کردن افراد و انتخاب موقعیت جغرافیایی عکس، گزینه‌ای وجود دارد که توسط آن می‌توانید انتخاب کنید محتوای مورد نظرتان به غیر از اکانتی که حالا در آن هستید، دیگر در کدامیک از حساب‌های کاربری شما به اشتراک گذاشته شود. برای اینکار تنها کافیست گزینه جلو هر اکانت را روشن (به رنگ آبی در بیاورید) کنید. اما همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم این قابلیت فعلاً تنها برای گوشی‌های آیفون در دسترس است و اینستاگرام هیچ اطلاعاتی در خصوص عرضه آن برای گوشی‌های اندرویدی منتشر نکرده است، بنابراین ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم که این شبکه چه برنامه‌ای برای کاربران اندرویدی خود دارد.