بخش N هیوندا در حال توسعه ابراتومبیل قدرتمند
1 min read

بخش N هیوندا در حال توسعه ابراتومبیل قدرتمند

شرکت کره ای هیوندا که برند شناخته شده ای در خودروسازی محسوب می شود، همانند دیگر کمپانی های تولیدکننده خودرو، مدتهاست که بخش N را تاسیس کرده تا به توسعه مدل های با عملکرد بالا بپردازد. تاکنون خودروهایی چون ولستر، i30 و چندی دیگر توسط این قسمت ارتقایافته و به مدل های قدرتمندتری تبدیل شدند.

حال به نظر می رسد خودروساز کره ای می خواهد بزودی محصول جدیدی را معرفی کند. به گزارش وب سایت Motorgraph کره جنوبی، Albert Biermann یکی از مدیران ارشد Hyundai Motor Group در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت محصول جدیدی توسط هیوندا N معرفی خواهد شد. Biermann که پیشتر در بی ام و فعالیت داشت حال با سابقه درخشان خود می خواهد موفقیت هایی را شامل حال هیوندا سازد.

وی می گوید هدف بخش هیوندا N تولید اتومبیل های منحصربفرد برجسته برای افزایش محبوبیت برند است. چیزی که بسیاری از کمپانی های فعال به دنبال آن هستند تا موفقیت فراوانی را شامل حال خود سازند. Biermann می گوید هیوندا از فناوری های فوق پیشرفته هیدروژنی بهره می برد و از این رو عجیب نیست که بخش N پرفورمنس نیز روی مدل با عملکرد بالا هیدروژنی فعالیت کند.

متاسفانه این چهره شاخص هیوندا اطلاعات بیشتری در اختیار قرار نداده است. بنابراین دشوار است تا اظهار نظر دقیق و کاملی داشت. تنها باید تا نمایشگاه اواخر ماه ژانویه دیترویت اتو شو سال جاری منتظر ماند و هیوندا از این ابراتومبیل با سوخت هیدروژنی رونمایی به عمل آورد.

تاکنون اتومبیل های هیدروژنی مختلفی توسط هیوندا معرفی شده اما تا به حال شاهد معرفی مدل با عملکرد بالا که از سوخت هیدروژنی بهره ببرد، نبودیم. شایان ذکر است در نمایشگاه دیترویت شرکت های بزرگ صنعت خودروسازی حضور فعالی خواهند داشت و کیا و هیوندا برخی از آنها خواهند بود.