سامسونگ زمان معرفی گوشی‌های گلکسی S10 را اعلام کرد
1 min read

سامسونگ زمان معرفی گوشی‌های گلکسی S10 را اعلام کرد

گوشی‌های Galaxy S10 که حداقل 2 مدل آن به زودی معرفی خواهند شد، در خبرها بارها لو رفته‎اند و در طول چند ماه گذشته اطلاعات بسیاری از آنها منتشر شده است. از طراحی تا حفره روی نمایشگر، تا مشخصات درونی آنها. اکثر این اطلاعات توسط منابع موثقی منتشر شده است و می‌توان با اطمینان در خصوص بیشتر آنها صحبت کرد. با این حال 100 درصد این اخبار صحیح نیست و برای آنکه از مشخصات این گوشی‌ها به طور کامل مطلع شویم باید تا زمان معرفی رسمی آنها صبر کنیم.

طبق گزارش جدیدی که Korean Herald روز گذشته منتشر کرده بود، رویداد 'Unpacked' که به مراسم معرفی گلکسی اس10های سامسونگ اختصاص خواهد داشت یک هفته پیش از نمایشگاه MWC 2019 در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. طبق این خبر پرچمداران سری Galaxy S زودتر از سال‌های گذشته معرفی خواهند شد. رسانه کره‌ای گفته است که سامسونگ در ابتدا قصد داشت که این گوشی گوشی‌ها در نمایشگاه MWC رونمایی کند، اما برنامه‌های خود را عوض کرد. گفته می‌شود که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا هوآوی قصد دارد از گوشی تاشوی خود رونمایی کند و سامسونگ از آنجاییکه نمی‎خواهد با این رویداد تداخل داشته باشد، مراسم خود را کمی زودتر برگزار خواهد کرد.

البته ساعاتی پس از پخش این خبر توسط Korean Herald سامسونگ مراسم معرفی گوشی‌های خود را تأیید کرد و دعوت‌نامه‌های مراسم ارسال شد. بدین ترتیب Unpacked امسال که به معرفی گوشی‌های Galaxy S10 اختصاص دارد، در تاریخ 20 فوریه (اول اسفند ماه) در سان فرانسیسکوی ایالات متحده برگزار خواهد شد. در رابطه با گوشی‌های تاشو هم سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 یک بار دیگر صحبت کرد. کره‌ای‌ها تأیید کرده‌اند که برای مدت چند سال بر روی این گوشی کار کرده است و در نیمه اول سال 2019 از آن به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. سامسونگ در نمایشگاه تأیید کرده که دستگاه انعطاف پذیر آنها آماده تولید انبوه است و در زمان تعیین شده به بازارهای مشخصی عرضه خواهد شد.