نمایشگاه CES 2019: غول همه کاره ایسوس ROG Zenith Extreme Alpha X399

مادربرد پرچمدار و پیشرفته ی ASUS ROG Zenith Extreme Alpha X399 هم یکی دیگر از محصولاتی بود که در نمایشگاه CES 2019 توسط تیم "جمهوری گیمرهای ایسوس" به نمایش درآمده است. این مادربرد برای نسل دوم پردازنده های Ryzen Threadripper آماده شده و دارای چیپست X399 است. تغییرات ظاهری ASUS ROG Zenith Extreme Alpha X399 کاملا جذاب و مشهود است؛ این مادربرد با پوششی یکسره از PCH تا اسلات های توسعه طراحی شده و مدار VRM با یک کولر مناسب و I/O نیز تحت پوشش یک لایه بزرگ قرار گرفته است.

حتی بخش هایی از پشت مادربرد نیز تحت یک پوشش محافظ زیبا قرار دارد. این مادربرد با پشتیبانی از RGB LED به همراه Aura Sync بسیار گسترده تولید شده است. برای نصب حافظه های پر سرعت به 2 درگاه M.2-2280 NVMe بر روی این برد دسترسی خواهید داشت. همچنین یک رابط U.2 به همراه اسلات افزودنی DIMM.2 نیز به منظور افزایش درایو های SSD، در اختیار کاربران قرار دارد.

مدار تغذیه دارای 10 فاز رگولاتور است و شبکه سیمی آن دارای 2 کنترلر مجزا، شامل Aquantia AQC-107 برای دستیابی به پهنای باند 10 گیگابیتی و Intel i211-AT برای شبکه 1 گیگابیتی است. در بخش شبکه بدون سیم، یک کنترلر ساده تر به نسبت مدل های پیشین استفاده شده و سرعت آن به 1.73 گیگابیت در ثانیه می رسد. شبکه ی Wi-Fi 802.11ac MU-MIMO این مادربرد می تواند به سادگی نیازهای شما را برآورده سازد. ایسوس تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری مادربرد ASUS ROG Zenith Extreme Alpha X399 نکرده است.