منتظر سه آیفون جدید برای سال 2019 باشید

وب سایت CNET امروز گزارش داد کمپانی اپل برای سال 2019 احتمالا تولید سه مدل مختلف آیفون را در دستور کار خود قرار داده است. همان طور که در سال 2018 میلادی شاهد اتخاذ این استراتژی از سوی مدیران اپل بودیم، برای سال جدید میلادی نیز دستگاهی ارزان قیمت تر برای ادامه دادن روند موفقیت آمیز مدل XR تولید خواهد شد که به قابلیت های جدید عکسبرداری مجهز شده، نسخه گران قیمت تر دارای نمایشگری بزرگ تر بوده و از سه دوربین بهره می برد و یک مدل استاندارد نیز در خط تولید وجود خواهد داشت. CNET منبع اطلاعات خود را وال استریت ژورنال معرفی کرده و به نظر می رسد طراحی آیفون گران قیمت تر مشابه آنچه در روزهای قبل در توییتر منتشر شده بود باشد.

ظاهرا اپل تصمیم گرفته برای نسخه ارزان قیمت تر خود همچنان به استفاده از پنل های LCD ادامه دهد اما گزارش وال استریت ژورنال به این نکته نیز اشاره دارد که ممکن است در نهایت برای افزایش رضایتمندی طرفداران و همچنین تشویق آنها به خرید محصولات جدید هر سه گوشی به پنل های OLED مجهز شوند.

در روزهای گذشته گزارش عملکرد فروش آیفون ها در بازار بین المللی بحث های جالبی در بین رسانه ها و کاربران به راه انداخت. بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر آیفون XR محبوب ترین گوشی ساخته شده توسط اپل است که نرخ رشد فروش آن حتی از XS و XS Max نیز بیشتر بوده و به زودی به پر فروش ترین محصول ساخت این شرکت در سال 2018 تبدیل خواهد شد. اپل همچنین هفته گذشته اعلام کرده بود سفارش قطعات آیفون های خود را به دلیل فروش کمتر از انتظار در سه ماهه آینده 10 درصد کاهش خواهد داد.