هم رم، هم خنک کننده مایع و هم LED به صورت یکجا با Thermaltake WaterRam
1 min read

هم رم، هم خنک کننده مایع و هم LED به صورت یکجا با Thermaltake WaterRam

از آنجایی که فناوری های LED RGB این روزها به مبحث اصلی سازندگان سخت افزار مبدل شده است، هیچ جای کیس و سیستم شما از دست آنها رهایی نخواهند یافت! حتی شرکت هایی با معرفی ماژول های فیک و خالی، جای رم های شما را در مادربرد پر کرده و در بالای آنها دیودهای LED تعبیه شده است تا نمای مادربرد شما را بهبود بخشند.

به هر حال اگر به دنبال چنین قطعاتی هستید، "ترمالتیک" نیز در CES با یک محصول جدید حاضر شده است. این محصول با نام Thermaltake WaterRam، یک تیر و چند نشان است. در نگاه اول، ظاهر پوشنده آن با دیودهای LED RGB نظر شما را جلب خواهد کرد اما این پایان کار نیست.

Thermaltake WaterRam افزون بر آنکه می تواند زیبایی کیس شما را با پر کردن جای ماژول های رم خالی تضمین نماید، یک بلاک تهویه مایع است که ماژول های رم را خنک خواهد کرد. به گفته این کمپانی امکان ساخت بیش از 16 میلیون رنگ با شدت 12 لومن، از جمله ویژگی های این محصول خواهد بود.

Thermaltake WaterRam می تواند دمای ماژول های رم را تا 37 درجه سانتی گراد کاهش داده و ضمن پشتیبانی از اکوسیستم TT RGB PLUS، با مادربردهای ASUS, GIGABYTE, MSI و AsRock نیز سازگار است. و اما رم هایی که خود ترمالتیک به همراه این خنک کننده عرضه می کند، در کیت های 16 گیگابایتی (شامل 2 ماژول 8 گیگابایتی) و 32 گیگابایت (شامل 4 ماژول 8 گیگابایتی) است که با فرکانس 3200 مگاهرتز سازگار هستند. این محصولات از پروفایل Intel XMP 2.0 نیز پشتیبانی خواهند کرد.