صفحه نمایش مستقل Gemini در راه عرضه

نمایشگرهای مستقل برخلاف مانیتورها فاقد هرگونه پایه هستند و همچون یک لوح بزرگ در کنار لپتاپ ها قرار می گیرند و افراد می‌توانند از آنها برای کاربری بهتر در کنار یک صفحه نمایش بزرگ و پروضوح داشته باشند.

توسعه دهندگان، برنامه نویسان و جستجوگران اینترنتی بسیار به استفاده از نمایشگر مستقل علاقمند هستند. آنها گذشته از ویژگی‌های مورد اشاره وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل است.

اخیرا استارتاپی به نام Gemini صفحه نمایش مستقلی با وضوح 1080 پیکسلی و 4K معرفی کرده که شباهتی به ذن اسکرین ایسوس دارد. این نمایشگر عمدتا 15.6 اینچی هستند و با قابلیت لمسی اجازه می دهند افراد تجربه کاربری لذت بخشی احساس کنند. وجود باتری داخلی اجازه می دهد تا نمایشگرهای Gemini بیش از 5 ساعت عمر باتری پیدا کرده و تنها با یک بار شارژ به این عمر باتری برسند.

صفحه نمایش های کوچک قابل حمل بسیار کاربردی هستند و افراد می توانند از آنها به عنوان نمایشگر همراه استفاده کنند. مدل 4K در مقایسه با نسخه 1080 پیکسلی از کیفیت تصویر شارپ و بهتری برخوردار است. هر دو مدل قیمت یکسانی ندارد به صورتی که نسخه 1080 پیکسلی با قیمت 159 دلار و نسخه 4K با قیمت 269 دلار به فروش می رسد. Gemini این نمایشگر را در کیک استارتر به نمایش درآورده تا با جمع آوری بودجه لازم، تولید انبوه این دیوایس را آغاز کند.

شایان ذکر است قیمت موردبحث برای افرادیست که از این پروژه حمایت می کنند و برای دیگر مصرف کنندگان نسخه 1080 پیکسلی 299 دلار و نسخه 4K بیش از 499 دلار قیمت دارد. در بخش کانکتور باید به USB Type-C، جک هدفون، پورت mini DisplayPort، پورت فول سایز HDMI، پورت USB 3.0 Type-A و چندی دیگر اشاره کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به صفحه کیک استارتر این محصول شرکت Gemini مراجعه کنید.