تصویر نمونه اولیه وان‌پلاس 7 خبر از طراحی کشویی و حاشیه‌های بسیار باریک می‌دهد

ماه پیش بود که در تصویری پرچمدار آینده وان‎‌پلاس را به مشکوک‌ترین حالت ممکن دیدیم. این گوشی در جلسه‌ای که با حضور مدیر شرکت در حال برگزاری بوده به نمایش گذاشته شده بود و نسخه‌ای از آن روی میز و نسخه دیگر در دست یکی از حاضرین قرار داشت. از آن زمان تا امروز اخبار بسیار کمی از این گوشی منتشر شده است، اما امروز عکس جدیدی نمای جلویی یک نمونه اولیه از گوشی وان‌پلاس 7 را که در کنار وان‌پلاس 6T قرار گرفته، نشان می‌دهد.

قبل از اینکه تجزیه و تحلیل این گوشی را شروع کنیم، بد نیست این نکته را در نظر بگیریم که ممکن است تصویر مورد نظر یک کار فتوشاپ باشد. به همین دلیل بد نیست احتمال غیرواقعی بودن عکس فوق را در نظر داشته باشید. با این حال، با لبه بالایی گوشی آغاز می‌کنیم که جذاب‌ترین بخش این طراحی است. نمی‌توان انکار کرد که حاشیه‌های این گوشی به معنای واقعی باریک است و سریعاً توجه ما با این جلب می‌شود که در نمای جلویی خبری از دوربین سلفی نیست. لبه بالایی خبر از این می‌دهد که احتمالاً وان‌پلاس از تکنولوژی کمپانی مادر خود، یعنی اوپو در ساخت این نمونه کمک گرفته است. اوپو پیش از این گوشی Find X را با مکانیزم لبه کشویی طراحی کرده بود و غیرممکن نیست که تکنولوژی طراحی گوشی خود را در اختیار وان‌پلاس قرار دهد.

طراحی کشویی احتمالاً تکنیک وان‌پلاس برای حذف حاشیه‌ها خواهد بود. به وضوح قابل مشاهده است که قاب محافظ که در دور نمونه اولیه گوشی وان‌پلاس 7 قرار گرفته است، در فضای بالایی خود جایی برای دوربین سلفی و سنسور مجاورتی دارد و این احتمال وجود ماژول بالا جهنده مشابه آنچه که در Find X دیده بودیم را بیشتر می‌کند. در حال حاضر ممکن است این تصور در شما بوجود آید که این گوشی اصلاً همان Find X اوپو است که تصویر پس‌زمینه وان‌پلاس در آن قرار داده شده است. هر چند که تفاوت‌هایی در این زمینه وجود دارد. یکی از این تفاوت‌ها کلید پاوری است که در سمت راست قرار گرفته به همراه امضای Alert Slider این کمپانی. علاوه‌براین بلندگوی بالای صفحه بلندتر و عریض از آن چیزی است که در Oppo Find X مشاهده می‌شود. در واقع سایز این بلندگو به نظر میاید که استریو باشد.

اگر وان‌پلاس طبق برنامه همیشگی خود پیش رود، باید در ماه می (اواسط بهار) در انتظار محصول جدید این کمپانی در کنار دستگاه ویژه 5G آنها باشیم. این یعنی در آینده نزدیک اخبار بیشتری در خصوص وان‌پلاس 7 خواهیم شنید.