کامپیوتر گیمینگ و آماده ZOTAC GAMING MEK معرفی شد

شرکت ZOTAC هم در CES 2019 با چندین محصول جدید، از جمله مینی کامپیوترهای پیشرفته و یک کیس گیمینگ آمده بود. از جمله محصولات این شرکت، می توان به کامپیوتر مخصوص بازی و گیمینگ ZOTAC GAMING MEK اشاره کرد. کامپیوتر ZOTAC GAMING MEK در ابعاد نه چندان بزرگ، دارای یک کیس 9.18 لیتری است که از نظر ظاهری نیز زیبا و هجومی به نظر می رسد.

کامپیوتر آماده ZOTAC GAMING MEK از پردازنده های 6 هسته ای Intel Core i7 بهره برده و در پیکربندی های متفاوت خود، از کارت گرافیک های جدید ZOTAC GAMING GeForce RTX 20 بهره می برد. زوتاک یک هارد دیسک با ظرفیت 2 ترابایت را در آن استفاده کرده و یک درایو SSD NVME PCI-E نیز در کنار آن نصب شده است تا نهایت سرعت را در اختیار گیمرها قرار دهد.

کامپیوتر گیمینگ ZOTAC GAMING MEK دارای حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و در بخش شبکه نیز دارای کنترلرهای پر سرعت با پهنای باند بالای Killer Gigabit Ethernet و شبکه بدون سیم Killer Wireless است. به گفته زوتاک، ابعاد کوچک و وزن نسبتا پایین این محصول امکان جا به جایی برای گیمرهای eSport را نیز محیا کرده است. این محصول با فناوری SPECTRA 2.0 نیز سازگار است.