آپدیت تلویزیون های اندرویدی TCL برای لذت و کارایی بیشتر
1 min read

آپدیت تلویزیون های اندرویدی TCL برای لذت و کارایی بیشتر

شرکت چینی TCL چندیست که در بازار داخلی ایران نیز به فروش مناسبی دست یافته است؛ این کمپانی طیف عظیمی از محصولات خود را راهی بازار ایران کرده و حتی در CES 2019 نیز حضور یافته بود. این شرکت در حوزه تلویزیون های اندرویدی نیز یکی از برترین و بزرگترین ها است.

حال TCL اعلام کرده است که سیستم عامل اندروید تی وی را برای بسیاری از مدل های خود، به نسخه ی Android Oreo بروزرسانی خواهد کرد. سیستم عامل Android Oreo به تازگی نیز توسط سونی مورد توجه قرار گرفته و دارای بهبود و ویژگی های جدیدی است که لذت استفاده از تلویزیون را بیشتر خواهد کرد.

شرکت TCL اعلام کرده است که تمامی تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال های 2016، 2017 و 2018، به سیستم عامل Android Oreo آپدیت خواهند شد. پس از این بروزرسانی، تلویزیون های این شرکت از Amazon Alexa نیز پشتیبانی خواهند کرد. پخش کننده های آنلاین نظیر Netflix در مسیر ساده و برجسته تری قرار می گیرند. همچنین امکان نصب و دانلود برنامه های بیشتری از استور گوگل فراهم می شود.

شایان ذکر است که تمامی تلویزیون های TCL C76 و مدل های تولید شده در سال 2019، نیازی به بروزرسانی نداشته و سیستم عامل Android Oreo را به همراه دارند. اگر شما هم از تلویزیون های اندرویدی TCL استفاده می کنید، به زودی امکان آپدیت آن به سیستم عامل نسخه 9 اندروید را پیدا خواهید کرد.