نمایشگاه CES 2019: معرفی بزرگترین تلویزیون های CES 2019
1 min read

نمایشگاه CES 2019: معرفی بزرگترین تلویزیون های CES 2019

امسال شاهد تلویزیون های بسیار بزرگی در نمایشگاه CES 2019 بودیم و تحول چشمگیری در تلویزیون های اتفاق افتاد. تلویزیون 8K امسال پیشرفت بزرگی را به همراه داشت و تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون های CES 2019 نظر همگان را به خود جلب کرد. در این مطلب قصد داریم تا لیستی از بزرگترین تلویزیون های معرفی شده در CES 2019 را ارائه کنیم.

تلویزیون Samsung 75-inch MicroLED 4K

این تلویزیون MicroLED یکی از بزرگترین تلویزیون های مجهز به تکنولوژی های پیشرفته بوده و تصاویری درخشان و واضح را به نمایش می گذارد. این محصول از زاویه دید گسترده ای بهره می برد و از هر جهتی بهترین تصویر را نمایش می دهد. این مدل از نظر طراحی بسیار باریک و با اندازه ی 75 اینچ برای برخی خانه های بسیار بزرگ خواهد بود.

تلویزیونSamsung 98-inch 8K

این تلویزیون بسیار به گونه ای است که کاملا یک دیوار را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. البته این تلویزیون در ابعاد کوچکتری هم ارائه شده و یک تلویزیون 8K با تکنولوژی های پیشرفته محسوب می شود. این تلویزیون 98 اینچی8K قادر به پخش محتوای 8K با 60 فریم بر ثانیه از طریق رابط HDMI 2.1 خواهد بود.

تلویزیون LG Signature OLED

در CES 2019، تلویزیون 65 اینچی LG Signature OLED گل سر سبد محصولات بود. این تلویزیون به گونه طراحی شده که در زمان خاموشی می توانید آن را به درون یک جعبه جمع کنید و زمانی که می خواهید آن را روشن کنید مجدد پنل آن را از باکس خارج نمایید.. این اولین باری است که چنین محصولی با این طراحی ارائه شده است و یک محصول بی نظیر در بین محصولات CES 2019 محسوب می شود.

تلویزیون LG 88-inch Z9 8K OLED

اگر کمی به محصولات سنتی تر فکر می کنید، تلویزیون LG 88-inch Z9 8K OLED یک محصول رده بالا با ابعاد بسیار بزرگ است و مانند یک کاغذ دیواری با قطری بسیار نازک دیده می شود. این تلویزیون پیشرفته ی 88 اینچی از سیستم دستیار صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی خواهد کرد و خانه ی شما را به یک خانه ی هوشمند تبدیل می کند.

تلویزیون Sony 98-inch Z9G 8K

تلویزیون 98 اینچی سونی نیز از دیگر تلویزیون های بسیار بزرگ نمایشگاه CES 2019 است و این محصول هم از تکنولوژی های پیشرفته ای پشتیبانی می کند. این غول سونی از زاویه ی دیگر گسترده ای بهره برده و کیفیت تصویر بی نظیر و واضحی را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون TCL 8K

TCL که یک برند بی سر و صدا بوده در CES 2019 از تلویزیون های 8K خود رونمایی کرده است. در نتیجه اگر به تلویزیون های بزرگ علاقه دارید می توانید بر روی برند TCL هم حساب کنید. تلویزیون 75 اینچی این برند با قابلیت های HDR10 و Dolby Vision نظر بسیاری را به خود جلب کرده و با قیمت 1.799.99 دلار به بازار عرضه شده است.

تلویزیون Vizio 75-inch P-Series Quantum X 4K

برند VIZIO چندین سال در CES حضور نداشته اما امسال با معرفی سری جدید تلویزیون های Quantum X P نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون که در نسخه ی 65 و 75 اینچی ارائه شده یک تلویزیون 4K با قابلیت HDR است و از روشنایی مناسبی برای نمایش تصاویری واضح بهره می برد.

تلویزیون Hisense ULED XD 4K

تلویزیون معرفی شده از سوی برند Hisense یک تلویزیون با پنل 1080p بوده که از دقت 4K بهره می برد. این تلویزیون به جای تمرکز بر ابعاد بزرگتر بر رزولوشن تمرکز داشته و توانسته عملکرد خوبی را در این راستا در اختیار طرفدارانش قرار دهد. این محصول در ماه ژانویه در چین عرضه خواهد شد و سپس در اروپا و ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

تلویزیون Panasonic 65-inch GZ2000 4K

تلویزیون 65 اینچی پاناسونیک هم در این بین جزو تلویزیون های بزرگ نمایشگاه CES 2019 است که با قابلیت های پیشرفته ای چون Dolby Vision و HDR10+ ارائه شده است. تلویزیون GZ2000 یک نمایشگر 4k OLED تمام عیار است و با زاویه ی دید گسترده تصاویر را با کیفیتی بی نظیر به نمایش خواهد گذاشت.