تقلید سامسونگ از هواوی: رنگ‌ گرادینت به گوشی Galaxy A9 Star آمد

هواوی سال 2018 را با خلاقیت های جالبی آغاز کرد. از دوربین سه گانه گوشی P20 Pro که بگذریم، ترکیب رنگی جدیدی که این کمپانی برای گوشی های خود برای اولین بار استفاده کرد، با استقبال بسیار خوبی از سمت هوادران روبه رو شد. حالا زمانیکه هواوی با این واقعیت روبه رو شود که سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند از این شرکت تقلید خواهد کرد، مسلماً از نتیجه کار خود راضی تر خواهد بود.

گلکسی A9 استار سامسونگ گوشی میان رده ای است که سه ماه پیش به صورت انحصاری فقط در بازار چین عرضه شد. دو گزینه رنگی مشکی و سفید برای این گوشی موجود بود، اما حالا تصاویری در وب سایت SamMobile منتشر شده است که خبر از رنگبندی جدید می دهد. رنگ گرادینت که به آن رنگین کمانی هم می گویند، دارای یک طیف خاص از رنگ ها است و در شرایط نوری متفاوت تغییر می کند. هواوی اولین بار از این ترکیب رنگی در گوشی های خود بهره برد و حالا سامسونگ با پیروی از کمپانی چینی، برای اولین از رنگ گرادینت در گوشی خود استفاده کرده است. در تصاویر می توانید Galaxy A9 Star را در نسخه جدید بنفش رنگ مشاهده بفرمایید:

ظاهر این گوشی زیبا به نظر میرسد و این تصمیم سامسونگ نشان میدهد که قصد دارد در بازار کشور چین که خانه برندهایی مانند شیائومی و هواوی به حساب می آید، گوشی هایی بسیار شبیه به رقبای خود تولید کند. گلکسی A9 Star به صورت انحصاری در چین عرضه شده، اما به طرز عجیب و گیج کننده ای در بازار چند کشور با نام A8 Star به فروش میرسد. با این حال به نظر نمیرسد که ما در کشوری به غیر از چین بتوانیم به زودی نسخه گرادینت گلکسی A9 استار را مشاهده کنیم. اما احتمالاً سامسونگ در طراحی گوشی های آینده خود نیز از ترکیب رنگی جدید بهره خواهد برد.