هوآوی به دنبال ساخت پد شارژ بی سیم برای سری میت 20

شرکت هوآوی در جریان نمایشگاه ایفا 2018 اعلام کرد که در ماه اکتبر با برگزاری رویدادی در لندن نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار سری میت را به نام میت 20 رونمایی خواهد کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و کمپانی در تلاش است تا در طراحی و مشخصات آنها سنگ تمام بگذارد. البته تاکنون شایعا بسیاری پیرامون سری میت 20 منتشر شد که فاصله چندانی با تصمیمات و نظرات هوآوی ندارد.

به تازگی در پایگاه FCC ایالات متحده محصولی به ثبت رسید که در حقیقت پد شارژ بی سیم هوآوی می باشد. این پد شارژ نشان می دهد محصولات آینده شرکت از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار هستند.

البته این روزها شرکت های تولیدکننده متعددی دست به کار شده و فناوری شارژ بی سیم را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود تدارک دیدند. این در حالیست که نخستین سامسونگ چنین فناوری را در اسمارتفون های خود به کار گرفت و هر سال نیز به بهبود فناوری موردبحث می پردازد.

در کار بودن پد شارژ بی سیم نشان می دهد که هوآوی بدنه شیشه ای را به جای آلومینیوم خالص در سری میت 20 به کار می گیرد. زیرا گوشی های هوشمند با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم می بایست از بدنه شیشه ای برخوردار باشند. شارژر بی سیم هوآوی به عنوان CP60 در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده گواهی دریافت کرده است. گذشته از آن از بیشتر استانداردهای بی سیم برای ایمنی و عملکرد مطلوب نیز برخوردار می باشد.

باتوجه به اسناد FCC، این شارژر همزمان با سری میت 20 در 16 اکتبر معرفی می شود. با پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم 5V-12V 2A و پورت USB-C ، این محصول هوآوی پد شارژ سریعی در بحث شارژ بی سیم محسوب می شود. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید تا زمان رونمایی خانواده گوشی های هوشمند میت 20 منتظر ماند.