انتشار تصاویر اولیه از فیس لیفت سری 7 بی ام و
1 min read

انتشار تصاویر اولیه از فیس لیفت سری 7 بی ام و

شرکت بی ام و هر سال مدل های مختلفی برای معرفی دارد و این برند باواریایی تاکنون حتی مدل های خاصی را رونمایی نمود. برای سال 2019 این برند می خواهد از فیس لیفت سری 7 رونمایی نماید، مدلی که به عنوان سری 7 سال 2020 شناخته می شود. تاکنون شاهد انتشار تصاویر خاصی از فیس لیفت سری 7 بی ام و نبودیم اما حال دو تصویر مربوط نسخه بروزرسانی شده سری 7 این شرکت فاش شده است.

در تصاویر آشکار شده سری 7 شباهت فاحشی به ایکس 7 شاسی بلند دارد. از آنجایی که هر دو نسخه در دسته پرچمداران بی ام و قرار می گیرند و دارای طراحی مجلل در کنار پیشرانه ای قدرتمند هستند. نسخه بروزرسانی شده سری 7 دارای چراغ های LED یخی بوده و از فناوری نورپردازی جدیدی بهره می برد. تغییرات در نسخه جدید سری 7 تنها شامل چراغ ها نشده بلکه سپر جلو را در کنار برخی بخش های دیگر دربرمی گیرد.

بی ام و درنظر دارد یک مدل قابل توجه به عنوان فیس لیفت سری 7 معرفی شود. شرکت بی ام و برای سال 2019 چندین مدل متعدد در نظر گرفته که هر یک مشخصه های بارز و طراحی خیره کننده دارند. اطلاعات کافی از این مدل دردست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس هم پرداخت.

انتظار می رود بی ام و سری 7 مدل 2020 طی نمایشگاه خودرو ژنو مارس 2019 رونمایی شود. چند سالی از معرفی نسل فعلی سری 7 می گذرد و وقت آن رسیده تا باواریایی ها بهترین ها را به مخاطب ارائه دهد. سری 8 و ایکس 7 دو مدل جدید بی ام و هستند که در ماه های قبل رونمایی شدند و توانستند مورد توجه قرار گیرند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی مورد اشاره برای فیس لیفت سری 7 چیست.