معرفی سایت PDFescape با قابلیت اضافه کردن متن و تصویر به فایل PDF
1 min read

معرفی سایت PDFescape با قابلیت اضافه کردن متن و تصویر به فایل PDF

در مطالب ترفندها و روش هایی را معرفی کردیم تا بتوانید فایل های PDF خود را ویرایش نمایید. در مواردی این روش ها کارساز بوده اند و در برخی موارد از زبان فارسی پشتیبانی نمی کردند اما اینبار قصد داریم سایتی را معرفی کنیم که راحت تر امکان ویرایش فایل های PDF را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه این سایت کاربردی را معرفی خواهیم کرد.

سایت PDFescape

سایت PDFescape یک سایت با امکان ویرایش فایل های PDF است که امکان اضافه کردن متن و عکس را به فایل PDF خواهد داد. این سایت قادر نخواهد بود تا متن های موجود در فایل را تغییر دهد بلکه امکان اضافه کردن و تصویر را به فایل PDF شما خواهد داد. در واقع امکان اصلاح فایل های PDF از طریق این سایت وجود خواهد داشت. البته شایان ذکر است که امکان پاک کردن برخی صفحات، چرخش صفحات و خط کشیدن روی متن نیز وجود خواهد داشت.

این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی خواهد کرد و می توانید به کمک ابزار های مختلف ویرایش لازم را در فایل PDF خود اعمال نمایید. البته شایان ذکر است که این سایت خدمات خود را به صورت رایگان ارائه نکرده و برای ویرایش فایل های بالای 10 مگابایت باید از سرویس های یک ماهه یا بیشتر خریداری کنید. البته می توانید فایل های زیر 10 مگابایت را به صورت رایگان ویرایش نمایید و از خدمات این سایت بهره مند شوید