قابلیت جدید واتساپ با امکان پاسخ خصوصی در iOS ارائه شد
1 min read

قابلیت جدید واتساپ با امکان پاسخ خصوصی در iOS ارائه شد

قابلیتی در گذشته برای کاربران اندروید واتساپ ارائه شده بود که امکان ارسال پیام خصوصی به یکی از اعضای گروه را در یک چت گروهی می داد و باید بگوییم که این قابلیت جالب اکنون در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است. در واقع در بروزرسانی جدید واتساپ ذکر شده که کاربران iOS می توانند در یک گروه برای یکی از اعضا پیام مخفیانه یا خصوصی ارسال کنند.

این قابلیت جدید قبلا در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته بود اما صحبتی در راستای ارائه ی آن برای کاربران iOS نشده بود. به طور کلی عملکرد این قابلیت بسیار ساده خواهد بود و کاربران فقط باید بر روی پیام کاربر مورد نظر انگشتشان را نگه دارند تا کادری باز شود. سپس در کادر باز شده باید گزینه ی Reply Privately را انتخاب نمایند تا پیام خصوصی خود را برای کاربر مورد نظر در گروه ارسال نمایند.

قابلیت جدید دیگری هم که برای کاربران iOS ارائه شده، بهره گیری از قابلیت 3D Touch در بخش Status است. همچنین امکان ویرایش ویدیوها و عکس ها نیز در این نسخه به شدت بهبود یافته و امکان اضافه کردن استیکرها در ویدیو و عکس ساده تر از قبل شده است. در واقع با یک کلیک ساده می توانید از آیکون های مختلف بهره مند شوید. تمامی این بروزرسانی ها در نسخه ی v2.19.11 در اختیار کاربران iOS قرار خواهد گرفت و کاربران می توانند از طریق App Store، اپلیکیشن پیامرسان واتساپ را بروزرسانی نمایند تا از قابلیت های جدید آن بهره مند شوند.