مانیتور جدید AOC با تکنولوژی های G-Sync و FreeSync ارائه خواهد شد

AOC به تازگی از مانیتورهای منحنی AG273QCG با تکنولوژی G-SYNC انویدیا و AG273QCX با تکنولوژی FreeSync 2 HDR از AMD رونمایی کرد که از ژانویه ی 2019 در دسترس خواهند بود. در ادامه به معرفی این مانیتور با دو تکنولوژی متفاوت خواهیم پرداخت.

مانیتور AG273QCG برای بازی های سنگین طراحی شده و از ویژگی هایی نظیر نرخ بازسازی 165 هرتز بهره می برد. سرعت پاسخ دهی این مانیتور 1 میلی ثانیه بوده و به طور کلی برای اجرای هرگونه بازی بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد کرد. از سوی دیگر مدل AG273QCX با 144 هرتز نرخ بازسازی تصویر و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه، سرعت اجرای بسیار خوبی خواهد داشت. به طور کلی سرعت پاسخ دهید و تکنیک های این دو مانیتور در بازی های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما بسیار سریع خواهد بود. این دو محصول از سری محصولات AGON هستند و این دو محصول از نسل سوم این سری محصولات یعنی AGON 3 است. این دو مانیتور از نظر طراحی نیز بسیار ظریف و چشم و نواز بوده و از تمامی ویژگی های گیمینگ برخوردار است.

AG273QCG یک مانیتور 27 اینچی است که از پنل TN بهره می بدر و با داشتن رزولوشن 1440×2540 و پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync تصاویر با کیفیتی را به نمایش خواهد گذاشت. حداکثر روشنایی این مانیتور 400 نیت است و حتی در روشن ترین حالت اتاق هم بهترین نمایش تصویر را خواهد داشت.

مانیتور AG273QCX هم یک مانیتور 27 اینچی است که از رزولوشن QHD بهره می برد و با داشتن نرخ بازسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیست بهترین عملکرد خود را برای اجرای بازی ها ارائه خواهد کرد. این مدل از 90 درصد رنگ های DCI-P3 پشتیبانی می کند در نتیجه تصاویری بسیار زنده و واقعی را به نمایش می گذارد. زاویه دید AG273QCX به 178 درجه می رسد و نرخ پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است.

هر دو نمایشگر بدون قاب هستند و از طراحی ظریف و زیبایی بهره می بنرد. امکان تنظیم شیب، ارتفاع و حتی امکان چرخش این مانیتورها برای استفاده ی بهتر وجود دارد. رنگ ها در این محصولات AOC قابل تنظیم خواهند بود. این دو محصول با دارا بودن تکنولوژی Flicker Free از سوسو زدن تصویر جلوگیری خواهند کرد و در استفاده ی طولانی مدت به چشم آسیبی نمی رسانند. AOC از ماه ژانویه 2019 این دو مانیتور AG273QCX و AG273QCG را با قیمت 699 دلار و 799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.