آمازون سرویس استریم بازی های ویدئویی مخصوص موبایل خود را می سازد
1 min read

آمازون سرویس استریم بازی های ویدئویی مخصوص موبایل خود را می سازد

پس از Verizon، گزارشات حاکی از این است که حالا آمازون نیز درحال آماده سازی خود برای ارائه سرویس استریم بازی کامپیوتری ویژه پلتفرم موبایل است. درحالی که انتظار می رود سرویس استریم Verizon در سال جاری ارائه شود اما آمازون سرویس خود را برای ارائه در سال 2020 برنامه ریزی کرده است.

گزارشی منتشر شده توسط the information شرح می دهد که سرویس رایانش ابری آمازون ستون فقرات استریم بازی این کمپانی خواهد بود و این بدان معنا است که سرویس جدید، بازی های درجه یک را به گوشی های هوشمند و سایر دستگاه هایی که توانایی پخش استریم را دارند خواهد آورد. آمازون هم اکنون با سرویس ویدئو استریم Twitch خود به آرامی در حال پیشروی در صنعت بازی است و این کاملا منطقی به نظر می رسد که این غول تکنولوژی بخواهد با سایر بازیگران عرصه استریم بازی های کامپیوتری نظیر مایکروسافت و گوگل به رقابت بپردازد.

سرویس استریم به دلیل اینکه نیاز به خرید سخت افزار های گران قیمت نظیر کامپیوترهای شخصی و کنسول ها را در میان کاربران از بین برده است و به آن ها اجازه می دهد که بازی های پیچیده را در دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها بازی کنند این قابلیت را دارا است که صنعت بازی را در میان دسته ای جدید از کاربران گسترش دهد. درحال حاضر آمازون به دنبال شرکایی می گردد که کار ساخت کاتالوگ های جذاب از بازی ها را تا زمان آماده شدن سرویس انجام دهند. مذاکرات با تولیدکنندگان بازی ها نیز درجریان است اما هنوز هیچ نامی منتشر نشده است.