بدون حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنید

همانطور که می دانید اینستاگرام مرکز انتشار تصاویر و اخبار مختلف این روزها است و در هر زمینه ای شاهد محتوایات تصویری خواهیم بود اما برخی کاربران هستند که دوست دارند تا از محتوای اینستاگرام استفاده کنند ولی حساب کاربری نداشته باشند یا محتوایی را به اشتراک نگذارند برای این دسته از کاربران سرویسی ارائه شده که می توانند بدون نیاز به داشتم حساب کاربری اینستاگرام از محتویات این شبکه ی اجتماعی بهره مند شوند در ادامه این سایت جالب را معرفی خواهیم کرد.

کاربرانی که از انتشار محتوا و اطلاعات شخصی خود فراری هستند ولی در عین حال از محتویات شبکه ی اجتماعی اینستاگرام لذت می برند می توانند بدون داشتن حساب کاربری و از طریق سایت FilterGram به محتویات اینستاگرام دسترسی پیدا کنند. عملکرد این سایت بسیار ساده است و کافی است تا یک حساب کاربری در این سایت ایجاد نمایید و با کلیک بر روی Following در کادر مورد نظر نام کاربری حساب هایی که می خواهید از محتویاتشان بهره ببرید را وارد نمایید و سپس با کلیک بر روی فلش نمایان شده آن را به لیست فالویینگ هایتان اضافه کنید. در نهایت خواهید دید که محتویات این صفحات در بخش Feed در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

باید اشاره کنیم که این سایت فقط دسترسی به محتویات را خواهد داد و امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن وجود ندارد در نتیجه شما قادر به دیدن لایک ها و کامنت های دیگران هم نخواهید بود. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که از طریق این سرویس فقط می توان به محتوای صفحات Public دسترسی پیدا کرد. این سایت در واقع فقط یک سرویس تحت وب است و محدودیت های زیادی دارد که به پای اینستاگرام نمی رسد. اما برای برخی از کاربران کاربردی و مفید خواهد بود. امیدواریم که این سرویس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.