اختصاصی: کنفرانس گیمینگ ASUS در دبی با محصولات هیجان انگیز
1 min read

اختصاصی: کنفرانس گیمینگ ASUS در دبی با محصولات هیجان انگیز

دوستان و همراهان سخت افزار، همانطور که می دانید، با حضور در کنفرانس بزرگ "ایسوس" در امارات متحده عربی، دبی، با جدید ترین محصولات و دستاورد های این شرکت، خصوصا در حوزه کامپیوترهای قابل حمل (انواع لپ تاپ با برند ایسوس)، آشنا شده و همچنین پای صحبت برخی از مسئولان این شرکت نشستیم. "حضور ویژه سخت افزار مگ" در این کنفرانس چند وجهی، به همراه چند گزارش خواهد بود که در این مطلب و چند مطلب آتی، به آنها خواهیم پرداخت.

در ابتدا بخش هایی از کنفرانس را به صورت Live در حساب اینستاگرام برای شما عزیزان ارائه کردیم که البته به دلیل متغییر بودن پهنای باند محیط کنفرانس، بخش هایی از آن با مشکلاتی روبرو بود. به هر حال تصمیم گرفتیم تا بخش های مهم کنفرانس را به صورت ویدئو و تصاویر، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این گزارش از آنجایی مهم است که نه تنها به معرفی دستاوردهای ASUS در سال 2019 می پردازد، بلکه مربوط به برندی است که به نوعی پرچمدار نوت بوک های مصرف کننده و البته پرفروش ترین برند لپ تاپ های مخصوص بازی در جهان نیز خواهد بود.

به دلیل حضور فیزیکی خبرنگار سخت افزار در این کنفرانس، موفق شدیم تا به بهترین نحو بخش های آن را مورد بررسی قرار داده و نکات برجسته و البته دستاوردهای مهم را به زبان پارسی برای شما عزیزان ارائه دهیم. این کنفرانس در تاریخ 15 ژانویه، در دبی، فستیوال سیتی، هارد راک کافه، با حضور خبرنگارانی از کشورهای گوناگون و سپس برخی از فعالان حوزه فروش و توسعه این کمپانی در سراسر جهان ادامه یافت.

ایسوس با معرفی پلتفرم های مبتنی بر NVIDIA و Intel به سراغ سال 2019 رفته است؛ در این نمایشگاه برترین های CES 2019 نیز معرفی شده و البته ایسوس در 2 طبقه مجزا، به معرفی و نمایش این محصولات پرداخت که فرصت تست و آزمایش را نیز برای حضار فراهم کرده بود. از سیستم های گیمینگ حرفه ای گرفته تا نوت بوک و الترابوک های سری Zen Book و Vivo Book و در نهایت هم برترین لپ تاپ های مخصوص بازی این شرکت که در چند عنوان نیز می توان "نشان برترین در جهان" را بر سینه آنها زد.

نمایی از طبقه بالای مکان کنفرانس را شاهد هستید که برترین و جدید ترین لپ تاپ های گیمینگ این کمپانی برای نمایش و تست، آماده شده بود. همچنین کامپیوتر پیشرفته ی ROG MOTHERSHIP نیز در این مکان به نمایش گذاشته شده بود که در روزهای آتی با اطلاعات بیشتری در این زمینه در کنار شما خواهیم بود.

تصاویری از کنفرانس و توضیحات در مورد محصولات جدید ایسوس را مشاهده می کنید که در روزهای آتی به طور ویژه ای به این بخش خواهیم پرداخت. تمامی بخش های این کنفرانس و توضیحاتی که در آن ارائه شد، لپ تاپ های مصرف کننده، گیمینگ و الترابوک های این کمپانی راه هدف قرار می داد. ویدیو و اخبار بیشتر را در روزهای آتی مشاهده خواهید کرد…