تماشا کنید: تست مقاومت یکی از زیباترین گوشی‌های سال 2018 – شیائومی Mi Mix 3

شیائومی در ماه‌های آخر سال 2018 از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. Mi Mix 3 در کنار مشخصات سطح بالا و جذابی که داشت به دلایل دیگری توجهات بسیار زیادی به خود جلب کرد. یکی از آنها طراحی سبک کشویی آن بود که کشیدن نمایشگر 6.4 اینچی آمولد به سمت پایین، دوربین دوگانه سلفی این گوشی ظاهر می‌شد. طراحی جدید شیائومی در می میکس 3 باعث شده است تا پنل جلوی این گوشی بدون هیچ ناچ و حاشیه‌ای باشد؛ حتی نسبت نمایشگر به بدنه آن بالاتر از 93 درصد است. دلیل دیگر جذابیت این گوشی دوربین با کیفیتی است که در جلو و عقب آن قرار گرفته است. جالب است بدانید که می میکس 3 در تست DxO موفق به کسب امتیاز 103 شده است که همین موضوع دوربین آن را جایگاه سوم بهترین دوربین‌های گوشی هوشمند قرار داده است.

زک نلسون از کانال یوتیوبی JerryRigEverything این بار به سراغ پرچمدار جدید شیائومی رفته است تا میزان مقاومت این گوشی را در برابر شکنجه‌های خود بسنجد. مانند همیشه این تست با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود. تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای این آزمون به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای اسلایدر گوشی و قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند. قاب فلزی گوشی و دوربین‌های عقب و جلو و سنسور اثر انگشت هم از اجسام تیز زک در امان نخواهند ماند. در مرحله دوم این تست، صفحه نمایش گوشی Mi Mix 3 در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. و در نهایت شدیدترین قسمت تست که گوشی شیائومی قرار است با آن روبه‌رو ‌شود، آزمون خمیدگی است که توسط دو دست زک نلسون و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد.

به نظر شما پرچمدار زیبای شیائومی تا چه اندازه در برابر این شکنجه‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهد؟ آیا از این آزمون سخت سربلند بیرون میاید؟ برای یافتن پاسخ این سوالات از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید: (لینک دانلود ویدئو)