اولین تصویر زنده از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با حفره بزرگ نمایشگر فاش شد

سامسونگ در مورد پرچمداران نسل آینده خود نیز مانند اکثر سازندگان توانست راز دستگاه های خود را تا قبل از رونمایی رسمی حفظ کند و تا به اینجا، اطلاعات نسبتا زیادی در مورد گلکسی های سری اس 10 در اختیار رسانه ها و کاربران قرار گرفته است. غول کره ای چندی پیش زمان رونمایی از این خانواده را رسما اعلام کرد و بر اساس آن، گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه برابر با 1 اسفند ماه معرفی میشود. با وجود گزارشات فراوان در مورد این دستگاه، تاکنون هیچ تصویر زنده و واقعی از این محصول منتشر نشده بود پیشتر OneLeaks که منبعی معتبر و قابل اعتماد محسوب میشود، تصاویر رندر شده ای از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر کرده بود و همچنین ایوان بلس، فاش کننده معروف توییتر، تصویری از گلکسی اس 10 منتشر کرده بود و اکنون برای اولین بار، یک تصویر واقعی هر چند کم کیفیت از گلکسی اس 10 پلاس در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است.

Samsung-Galaxy-S10-flaunts-large-screen-cutout-in-first-live-image-leak

همان طور که گفته شد، متاسفانه تصویر منتشر شده از کیفیت بسیار پائینی برخوردار است و به همین دلیل نمیتوانیم به جزئیات زیادی در مورد این دستگاه از روی این تصویر پی ببریم. هر چند برخی مشخصه ها کاملا واضح است. به طور مشخصی از روی تصویر میتوان فهمید گلکسی اس 10 پلاس مجهز به دوربین سلفی دوگانه است که داخل یک حفره نسبتا بزرگ بیضی شکل قرار گرفته است. کمتر کسی تصویر میکرد که شکل حفره نمایشگر پرچمدار سامسونگ بدین شکل باشد اما در صورت صحت تصویر، شاید این بخش مورد انتقاد بسیاری از طرفداران کمپانی کره ای قرار بگیرد. با این حال با اطمینان کامل نمیتوان گفت که این تصویر، قطعا متعلق به گلکسی اس 10 پلاس است.

فرد افشا کننده تصویر در مقایسه گلکسی اس 10 پلاس با گلکسی نوت 9 گفته است که به نظر میرسد پرچمدار جدید سامسونگ با وجود اندازه مشابه نسبت به پرچمدار سری نوت، سبک تر است و همچنین به لطف رابط کاربری OneUI عملکرد بسیار سریعی دارد. مهم تر اینه وجود سنسور اثر انگشت درون نمایشگر در این مدل تائید شده و ضمن اینکه گلکسی اس 10 پلاس به نسخه بهینه تری از سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد بود. ظاهرا قرار نیست این پرچمدار به اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد. کارمند سامسونگ که تصویر گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرده از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این محصول خودداری کرده چرا که امکان لو رفتن و مجازات شدن از سوی کمپانی برای او وجود دارد.