هیوندا فیس لیفت Ioniq 2020 را معرفی کرد

یکی از بهترین خودروهای الکتریکی شهری که چند سالی شاهد ورود آن به بازار هستیم، باید به اتومبیل Ioniq هیوندا اشاره کرد که در دو مدل هیبریدی و PHEV به عنوان مدل ساب کامپکت به فروش می رسد. حال به تازگی کره ای ها پس از چند سال دست به کار شده و فیس لیفت Ioniq 2020 را با تغییراتی در بحث ظاهری رونمایی کردند. از ویژگی های طراحی این خودرو باید به جلوپنجره بازطراحی شده مشبک، سپرهای جدید با چراغ های LED دوگانه خطی، چراغ های جلو بروزرسانی شده LED با قابلیت دیلایت و آینه بغل جدید اشاره کرد.

هیوندا علاوه بر گزینه های رنگی موجود سه مدل Fluidic Metal، Shadow Electric و Sand Liquid را به لیست افزود. در کابین داخلی سیستم سرگرمی جدید به کار گرفته شده که از نوع لمسی است و به پشتیبانی اندروید اتو و اپل کارپلی می پردازد. صفحه نمایش 10.5 اینچی بزرگ در کنسول میانی تعبیه شده و در کنار آن کلیدهای تنظیماتی نیز به حالت لمسی درآمده است تا Ioniq 2020 مدرن جلوه کند.

تمامی تریم های Ioniq هیوندا به بسته فناوری SmartSense مجهز هستند که کمک می کند در شرایط جاده ای پرترافیک کمک شایانی کند. هنگامی که افرادی در عقب خودرو باشند این اتومبیل با علامت هشداری نشان می دهد. با حالت سوئیچینگ رانندگان می توانند اتومبیل را در حالت برق یا بنزینی مورد استفاده قرار دهند که تنها شامل مدل هیبریدی می شود.

Ioniq هیوندا جدید اولین خودرویی محسوب می شود که به سیستم هوشمند پدال و ترمز هوشمند مجهز است. با حالت Eco +این اتومبیل انرژی موردنیاز را ذخیره می کند تا در شرایط حساس بتوان نیروی باقی مانده را به کار گرفت. هیوندا Ioniq بزودی راهی بازار خواهد شد و برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو ماه مارس به نمایش درمی آید.