بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد + 4 تریلر از گیم‌پلی بازی
1 min read

بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد + 4 تریلر از گیم‌پلی بازی

در اواخر ماه آبان شایعات مبنی بر این به گوشی رسید که استودیو بازی‌سازی NetherRealm قصد دارد به زودی از نسخه جدید بازی خاطره‌انگیز مورتال کمبت رونمایی کند. این اتفاق پس از 2 ماه سرانجام محقق شد و شب گذشته با پخش تریلرهایی از گیم‌پلی بازی و صحبت در رابطه با آن، Mortal Kombat 11 به طور رسمی رونمایی شد.

مورتال کمبت 11 مانند نسخه‌های قبلی آن پر است از صحنه‌های خشونت بار و خون‌و خونریزی. این موضوع را حتی می‌توان با تماشای چند ثانیه از یکی از تریلرهای بازی هم درک کرد. با این حال در مراسم دیشب حضور 6 شخصیت اصلی از جمله ساب‌زیر، اسکورپیون، سونیا بلید، اسکارلت، ریدن و باراکا تأیید شد و شاهد حضور شخصیت جدید دیگر با نام گراس (Geras) نیز بودیم. در MK11 هم مانند نسخه‌های قبلی 3 حالت شخصیتی متفاوت برای کارکترها تعریف شده است، که البته شاهد بهبودها قابل توجهی در آنها خواهیم بود. البته جالب‌ترین بخش کار اینست که حالا برای کاربران امکان شخصی‌سازی حالت کاراکترها نیز وجود دارد.

MK11 قرار است که 23 اپریل، یعنی 3 اردیبهشت 98 برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و سیستم‌های خانگی عرضه شود. البته اگر این بازی پیش‌خرید شود، امکان بازی با شخصیت Shao Khan و تجربه نسخه دموی بازی در 28 مارچ، یعنی 8 فروردین برای کاربر وجود خواهد داشت. البته نسخه Collector’s Edition این بازی علاوه‌بر موارد خود، کلاه اسکورپیون و کتابچه بازی مورتال کمبت 11 را نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم 4 تریلر جذاب این بازی را تماشا بفرمایید: