تماشا کنید: اولین تریلر فیلم John Wick 3: Parabellum

شب گذشته همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود اولین تریلر از قسمت سوم فیلم جان ویک منتشر شد. این فیلم John Wick 3: Parabellum نام دارد و توسط استودیوی فیلم‌سازی لایزنبرگیت تهیه و تولید خواهد شد.

جان ویک فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز است و طبیعتاً از تریلر آن چیزی جزء این انتظار نمی‌رود. کیانو ریوز مانند دو قسمت اول این فیلم، در نقش کارکتر جان ویک بازیگر نقش اول به حساب می‌آید. در این تریلر شاهد فرار جان ویک از شهر نیویورک هستیم، چرا که برای کشتن او جایزه 14 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است. او در بخش اول این تریلر در حال فرار و در بخش دوم آن در حال بازگشت و انتقام از دشمنان خود است. در اولین تریلر از فیلم John Wick 3: Parabellum شاهد حضور شخصیت سوفیا با بازی هالی بری هستیم که به نظر می‌رسد قرار است به یکی از یاران جان تبدیل شود.

در John Wick 3: Parabellum به غیر از کیانو ریوز (جان ویک) و هالی بری (سوفیا)، بازیگران دیگری از جمله لارنس فیشبورن (باوری کینگ)، یان مک‌شین (وینستون)، جیسون منتزوکس (تیک تاک من)، آنجلینا هیستون، اسیا کیت دیلون و رابین لرد تیلور ایفای نقش می‌کنند. کارگردانی این فیلم مانند 2 قسمت قبلی جان ویک بر عهده چاد استالسکی است و نویسندگی آن را درک کالستاد بر عهده گرفته است. John Wick 3: Parabellum قرار است که در تاریخ 17 می (27 اردیبهشت سال 98) اکران شود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم اولین تریلر رسمی این فیلم را تماشا بفرمایید: