تبلت جدید Chuwi برگرفته از اچ پی اسپکتر ایکس 2 و سرفیس گو

شرکت Chuwi یکی از برندهای چینی بوده که در چندین سال گذشته محصولات تبلت محور برگرفته از طراحی مایکروسافت، اپل و چندی دیگر را راهی بازار کرده است.

در این بین جای تعجبی ندارد که تبلت جدید شرکت موردبث با نام UBook یک مدل منحصربفرد در طراحی محسوب شود. این تبلت با کیک استندی یکپارچه ای همراست تا کاربر بتواند در کنار قلم دیجیتالی برای طراحی و چند کاربری دیگر از این قابلیت بهره گیرد. باتوجه به تصاویر منتشر شده، یوبوک شباهتی به تبلت اسپکتر ایکس 2 و سرفیس گو مایکروسافت دارد.

اگرچه ممکن است از نگاه طرفداران دو شرکت حرکت Chuwi نامطلوب محسوب شود اما یکی از مزایا محصولات این برند قیمت مقرون به صرفه در کنار طراحی مشابه برندهای روز دنیاست. این بدان معنا بوده که افراد می توانند با هزینه ای به مراتب کمتر از تبلتی برخوردار شوند که طراحی مشابه محصول مایکروسافت یا اچ پی دارد.

در بخش مشخصات باید به پردازنده Core m3 اینتل با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح 1080 پیکسلی IPS، پورت USB 3.0 ، پورت USB Type-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت پاور و میکرو HDMI اشاره کرد.

Chuwi اعلام کرده این تبلت تنها 9 میلیمتر ضخامت دارد و از وزن کمی برخوردار است. عمر باتری نیز به 9.5 ساعت می رسد و این مدت زمان اجازه می دهد کاربر ساعت ها از تبلت جدید این شرکت بهره گیرد. یوبوک تبلت هیبریدی است که از قلم دیجیتال و صفحه کلید مستقل پشتیبانی می کند. همانند سایر محصولات Chuwi ، تبلت جدید نخستین بار در کیک استارتر با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد که شامل صفحه کلید و قلم نیز می شود. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت Chuwi مراجعه کنید.