سریال هیولا جدید ترین سریال خانگی به کارگردانی مهران مدیری
1 min read

سریال هیولا جدید ترین سریال خانگی به کارگردانی مهران مدیری

همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی از سریال‌ کمدی پاورچین آغاز شد و پس از آن با سریال «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.

در این پست قصد داریم به بررسی سریال جدید مهران مدیری بنام هیولا بپردازیم. پس تا اخر این مقاله باما همراه باشید:

  • بازیگران سریال هیولا
  • خلاصه داستان سریال هیولا
  • نقد و بررسی سریال جدید هیولا
  • اخبار و حواشی سریال هیولا

سریال هیولا

سریال هیولا جدیدترین ساخته مهران مدیری است. این مجموعه برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. سریال هیولا پیمان قاسمخانی را به عنوان سرپرست نویسندگان و امیر برادران را به عنوان نویسنده دارد. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلمبرداری سریال «هیولا» به پایان رسیده است. مهران مدیری با انتشار ویدیویی این خبر را منتشر کرده است. مراحل فیلمبرداری سریال هیولا شش ماه طول کشیده است.

بازیگران سریال هیولا

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری با بازی بازیگرانی مانند: فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

خلاصه داستان سریال هیولا

سریال هیولا درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود.رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری براساس آنچه که خوانید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت، سریال ایرانی «هیولا» مانند برنامه «دورهمی» کنایه‌هایی سیاسی خواهد داشت. بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است، در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

نقد و بررسی سریال هیولا

وقتی در عموم مردم صحبت از طنز میشود همه انگشت‌ها به سمت مهران مدیری گرفته میشود، و کسی را پیدا نخواهید کرد که به او انتقادی کند و یکی از محدود نفراتی در سینمای ایران است که مورد ستایش تمام سینمادوستان قرار میگیرد، مهران مدیری سال پیش و بعد از پایان مجموعه دورهمی به خبرگزاری‌ها گفت که دیگر کار سریالی یا پخش شبکه خانگی نخواهد کرد ولی وعده داد که هر سال شاهد یک فیلم سینمایی از وی خواهیم بود. ولی اتفاقی که رخ داد و همه را شکه کرد، نه تنها خبر ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام هیولا توسط مهران مدیری در اینترنت بود، بلکه شاهد پیوستن پیمان قاسم‌خانی هم به جمع سازندگان این مجموعه بودیم ، زوجی که در گذشته در ساخت سریال شب‌های برره در کنار هم قرار گرفتند وتوانستند یکی از محبوب‌ترین آثار طنز تاریخ سینما را تولید کنند.

داستان سریال هیولا مربوط به زوجی میباشد که کاملا زندگی سالم و بدون دغده‌ای دارند ،ولی با ورود یک شخص خاص به زندگی این زوج کاملا رویه عوض میشود و آن‌ها راه خلاف را در پیش میگیرند و در این مسیر ادامه میدهند، احتمالا شاهد یک سریال به سبک مرد هزار چهره خواهیم بود که داستان مردی ایست که به طور اتفاقی به جای کس دیگه‌ای شناخته میشود و آن روند را به طور دیوانه واری ادامه میدهد ،ولی تفاوت‌ها بین این دو سریال احتمالا بسیار زیاد است ولی تم سریال‌های طنز امیخته به جنایی سریال های مدیری انتظار نمیرود از آن سبک کلاسیک خود خارج شود، و احتمالا همان رویه را دنبال خواهد کرد.

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری ومحسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است. بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد، و نکته عجیب عدم وجود سیامک انصاری تا به این لحظه در این سریال است، بازیگری که طی این سال‌ها در تمام آثار مهران مدیری حضور داشته است و از موفق‌ترین بازیگران طنز به ویژه در سریال‌های شبکه خانگی به حساب میاید، و بسیاری از پیشنهادات طنز خود را به خاطر ترافیک سریال‌های مهران مدیری رد کرده است.

سریال هیولا در 17 قسمت ساخته خواهد شد و طی آن شاهد طنز روان مهران مدیری خواهیم بود و احتمالا فرهاد اصلانی این طنز را بسیار زیباتر خواهد کرد بازیگری که در سریال شاهگوش به همه ثابت کرد که توانایی یالیی در اجرای نقش طنز را داراست.

اخبار و حواشی سریال هیولا

مدیری: یک هیولا در راه است «سلام، یک هیولا در راه است». این بخشی از نوشته مهران مدیری در صفحه رسمی سریال جدیدش است. به گفته مدیری هیولا یک سریال پانزده قسمتی در ژانر کمدی اجتماعی است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. این سریال در آذرماه استارت خورده و سازندگان آن تلاش می‌کنند قسمت نخست سریال را برای شب عید 98 آماده کنند.

درباره قصه و فیلمنامه هیولا چیزی منتشر نشده است. ظاهرا عوامل این کار سعی کرده اند فیلمنامه را تا حد ممکن مخفی نگهدارند و ببینده را هنگام تماشای اولین قسمت سریال سوپرایز کنند.سلام. یک هیولا در راه است…

سریال هفده قسمتی، با نام «هیولا» برای شبکه نمایش خانگی. 10 روز است که پیش تولید را آغاز کرده ایم. همکاری دوباره با پیمان قاسم خانی و گروهی فوق العاده از بازیگران و عوامل پشت دوربین که تصورمی کنم اثری تحسین برانگیز ساخته شود. از روز شنبه، 17 آذرماه، فیلم برداری را آغاز می کنیم.

سایر عوامل سازنده سریال هیولا

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم خانی نویسنده: امیر برادران سرمایه گذار: اول مارکت تهیه کننده: سید مصطفی احمدی کارگردان: مهران مدیری بازیگران: فرهاد اصلانی، خودم، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی و بسیاری از بازیگران درجه یک دیگر….