تصاویر جدید از آیفون‌های Xs و Xs Max در کیس‌های Spigen
1 min read

تصاویر جدید از آیفون‌های Xs و Xs Max در کیس‌های Spigen

کمتر از 10 ساعت به مراسم معرفی آیفون های جدید باقی است و با وجود آنکه در رابطه با نام این گوشی ابهاماتی وجود دارد، اخبار در خصوص آنها به سرعت در حال انتشار است. iPhone Xs و iPhone Xs Max نام احتمالی دو گوشی از 3 گوشی ای خواهد بود که در مراسم امشب معرفی خواهند شد. تصاویری که امروز منتشر شده است، طراحی این دو گوشی را نشان میدهد و این موضوع را مشخص می کند که آنها تفاوت چندانی با آیفون X سال 2017 ندارند.

آیفون Xs Max گوشی بزرگتری خواهد بود که 6.5 اینچی است. در حالیکه Xs استاندارد با نمایشگر 5.8 اینچی عرضه خواهد شد. بریدگی بالای نمایشگر و ساختار دوربین دوگانه در آن ها مشابه آیفون 10 است. هیچکدام از این موارد شایعات پیشین را نقض نمی کنند.

اگر شما اخبار پیرامون گوشی های آینده اپل را دنبال کرده باشد، میدانید که یک مدل با دوربینی با یک سنسور نیز معرفی خواهد شد. این گوشی احتمالاً iPhone Xr و یا Xc نام خواهد گرفت و Spigen هیچ قابی برای این گوشی ارائه نکرده است. این می تواند شایعات قبلی که ادعا می کردند که این گوشی چند هفته بعد از معرفی دو آیفون جدید عرضه می شود را تأیید کند.

البته ما انتظار داریم که امشب در جریان کنفرانس هر سه مدل جدید معرفی شوند. علاوه به سه آیفون جدید، شانسی هم برای معرفی Apple Watch سری 4، آیپد پرو جدید و احتمالاً کوچکتر نیز وجود دارد.

شما در کنفرانس اپل منتظر معرفی چه محصولی هستید؟