شبکه ی اجتماعی Pinterest به زودی رقیب اینستاگرام خواهد شد
1 min read

شبکه ی اجتماعی Pinterest به زودی رقیب اینستاگرام خواهد شد

Pinterest یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس است که عملکردی مشابه اینستاگرام دارد و در عین حال از حواشی اینستاگرام و فیسبوک دور است. در واقع این شبکه محیطی آرام برای ایده گرفتن و تماشای عکس های فوق العاده در زمینه های مختلف است و مانند یک مجله تصویری عمل می کند. این شبکه به عنوان سومین شبکه اجتماعی آمریکا شناخته شده و از جایگاه خوبی در بین کاربران برخوردار است. البته این شبکه هنوز در بین کاربران ایرانی به قدر زیادی رایج نیست و میلیون ها کاربر فعال را از سراسر جهان در خود جای داده است.

اخیرا خبری منتشر شده که نشان می دهد پینترست از مرز 250 میلیون کاربر فعال ماهیانه گذشته و این اتفاق بزرگی برای این شبکه است.در واقع هم اکنون بیش از 250 میلیون کاربر از این شبکه استفاده می کنند و آمار نشان می دهد که در یک سال تعداد کاربران این شبکه، 50 میلیون افزایش داشته است زیرا این تعداد در شهریور سال گذشته 200 میلیون کاربر فعال بوده است. رشد فوق العاده ی این شبکه نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. نکته ی جالب این است که اکنون بیشتر کاربران غیر آمریکایی هستند و این نشان می دهد که این شبکه به طور گسترده ای جهانی شده است.

این شبکه برای ایده گرفتن در زمینه های مد، طراحی، دیزاین داخلی، هنر و عکاسی بینظیر است و رضایت علاقه مندان را به خود جلب کرده است. از دلایل رشد این شبکه می توان به استفاده از تیم های گوگل اشاره کرد که موفقیت چشم گیری را برای این شبکه به ارمغان آورده است. اگر هنوز گرفتار حواشی اینستاگرام هستید بهتر است به این شبکه رجوع کنید و تجربه ی جدیدی از شبکه ی اجتماعی را احساس کنید. این اپلیکیشن محیطی آرامش بخش برای علاقه مندان خواهد بود و قابلیت های گسترده ای را در اختیارتان قرار خواهد داد. هم اکنون نسخه ی اندروید و iOS این شبکه نیز ارائه شده است که می توانید از آن بهره ببرید.