W2019 گوشی هوشمند تاشو پرچمدار سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند تاشو پرچمدار سری W خود را برای بازار چین معرفی می کند. سال گذشته چنین مدلی را شاهد بودیم و حال گفته شده نسل بعدی آن به نام W2019 بزودی با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی می شود. سامسونگ در مجموع سه خانواده گوشی های هوشمند پرچمدار داشته که باید به گلکسی اس ، گلکسی نوت و در نهایت سری W اختصاص بازار چین اشاره کرد. مدل تاشو قیمت بالایی داشته به شکلی که در بازار چین با قیمت 3000 دلار به فروش می رسد.

بنابراین سری W را باید گران قیمت ترین گوشی های هوشمند سامسونگ به شمار آورد زیرا از یک سو طراحی باکیفیت و پریمیومی داشته و در سوی دیگر مشخصات پرچمدار برای آن در نظر گرفته می شود.

به تازگی وب سایت XDA Developers گزارش داده که شرکت سامسونگ روی نسل جدید گوشی هوشمند پریمیومی تاشو W2019 مشغول کار است. این گوشی هوشمند همانند گلکسی اس 9 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز بوده و به اسم رمز lykan شناخته می شود. انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری درباره W2019 منتشر شود و متاسفانه جزئیات بیشتری در دست نیست و تنها می دانیم پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 شامل حال این محصول تاشو سامسونگ شده است.

پیشتر تبلت Galaxy View 2 غول پیکر این شرکت توانست گواهی Wi-Fi و بلوتوث را دریافت کند. انتظار می رود این اسمارتفون به دوربین دوگانه مجهز شده و در طراحی نیز همانند مدل پیشین باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای در سر داشته و آیا می توان شاهد گوشی هوشمند خیره کننده ای از سوی شرکت کره‌ای بود یا خیر. پیش بینی می شود در اواخر امسال کره ای ها محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهند.