مبین نت سرانجام در رابطه با اختلالات اخیر بیانیه منتشر کرد
1 min read

مبین نت سرانجام در رابطه با اختلالات اخیر بیانیه منتشر کرد

چند روزی است که سرویس اینترنت مبین نت در شهر تهران و اطراف آن با اختلال مواجه شده و قطعی های پی در پی و گاهاً طولانی مدتی را به همراه داشته است.

امروز سرانجام روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت در خصوص این اختلالات که به سرویس های TD-LTE مرتبط می شود، بیانیه ای منتشر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

اختلالات اخیر به دلیل اشکال در اتصال آنتن های رادیویی به سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) به وجود آمده و منجر به قطعی در شبکه اینترنت TD-LTE مبین نت در شهرهای تهران و برخی از شهرهای حومه شده است.

مبین نت بنا به صیانت از حقوق مشترکین علی‌رغم اینکه منشاء این اختلالات کاملا خارج از شبکه مبین نت هستند تمامی توانمندی مجموعه‌ی‌ خود را برای رایزنی و مذاکره در راستای حل مشکل و پایداری مجدد شبکه به‌کار گرفته است.

شرکت ارتباطات مبین نت موجودیت خود را وامدار مشترکین خود می داند و براین اساس اعلام می دارد به محض پایان ناپایداری، برنامه‌ی وسیعی را برای جلب رضایت مشترکین خود و جبران خسارت ایشان در مناطق دچار اختلال به اجرا درخواهد آورد.

علاوه بر مبین نت با ارسال پیامک به مشترکین خود، ضمن تأکید بر این نکته که اختلال از طرف شبکه آنها نبوده، اعلام کرده که به کاربران صبور خود هدیه 2 گیگابایتی یک روزه اعطا خواهد کرد.

آیا شما از کاربران سرویس مبین نت در شهر تهران هستید و با اختلالات چند روزه این شبکه دست و پنجه نرم می کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.