تا 3000 کیلوگرم با هارددیسک ADATA HD830!
1 min read

تا 3000 کیلوگرم با هارددیسک ADATA HD830!

ای دیتا، جدید ترین هارد دیسک خارجی خود را با قابلیت های خاص معرفی کرد. ADATA HD830 یک هارد دیسک خارجی و توانمند، با ویژگی های خاص است. این محصول در ظرفیت های 2، 4 و 5 ترابایت تولید خواهد شد. ADATA HD830 ها دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 هستند و این بدان معنی است که آنها می توانند وزنی برابر با 3000 کیلوگرم را تحمل نمایند!

همچنین در صورت پرتاب از فاصله 1.22 متری نیز مشکلی برای این محصولات به وجود نخواهد آمد؛ این در حالی است که مدل مشابه، بدون ویژگی های ضربه پذیری در بازار، با حتی کمتر از این مقدار نیز به سادگی از کار خواهند افتاد. نمای ظاهری نیز مورد نظر ADATA قرار گرفته و شاهد ظاهری زیبا و محصولی قدرتمند از این نظر هستیم.

پوشش سیلیکونی این محصولات برای جذب ضربات طراحی شده و به خوبی از پس دفع ضربات بر خواهند آمد. نکته جالب توجه استفاده از سنسورهای شوک در ADATA HD830 است. در صورت بروز آسیب فیزیکی، این سنسور از عملکرد هارد دیسک جلوگیری کرده و باعث عدم آسیب به آن می گردد. پس از پایان ضربه، هارد دیسک مجددا عملیات خود را از سر می گیرد. برای این منظور نیز یک دیود LED درون آن جاسازی شده است که با تغییر رنگ خود، عملکرد را نشان می دهد. این محصولات دارای وارانتی 3 ساله هستند.