LG با انتشار یک تیزر، تاریخ رونمایی و تعداد دوربین‌های V40 ThinQ را اعلام کرد
1 min read

LG با انتشار یک تیزر، تاریخ رونمایی و تعداد دوربین‌های V40 ThinQ را اعلام کرد

کمتر از سه ماه تا به پایان رسیدن سال 2018 باقی مانده است اما هنوز زمان برای رخ دادن اتفاقات جالب و هیجان انگیز در دنیای فناوری و بخش گوشی های هوشمند وجود دارد. به نظر میرسد بهترین ماه باقی مانده از سال میلادی جاری برای دوستداران گوشی های هوشمند، ماه اکتبر است و ماه آینده دو کمپانی هواوی و گوگل گوشی های پرچمدار خود را رونمایی خواهند کرد. حال با اعلام زمان رونمایی V40 ThinQ، پرچمدار بعدی شرکت ال جی، تعداد رخدادهای مهم در ماه اکتبر به عدد سه افزایش پیدا کرده است.

همان طور که احتمالا بسیاری از شما مطلع هستید، گوگل نسل بعدی گوشی های پیکسل را در تاریخ 9 اکتبر برابر با 17 مهر رونمایی خواهد کرد. هواوی هم کنفرانسی را در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) برگزار میکند تا در آن از پرچمداران سری 20 رونمایی کند. در نهایت ال جی رخدادی را در تاریخ 4 اکتبر مصادف با 12 مهر در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی رقم خواهد زد تا در آن جدیدترین پرچمدار خود را با نام LG V40 ThinQ رونمایی کند. کمپانی کره ای برای این منظور دعوتنامه ای را همراه با یک تیزر ویدئویی 10 ثانیه ای منتشر کرده است که در این ویدئو، احتمالا به یکی از مهم ترین ویژگی های V40 ThinQ، یعنی دوربین اصلی سه گانه آن اشاره شده است. این تیزر دقیقا به ما نمیگوید که پرچمدار بعدی ال جی دارای دوربین سه گانه است، اما همان طور که در شایعات خوانده ایم، در ویدئو هم اشاره هایی نامحسوس به این موضوع شده است. این اشاره به واسطه عکاسی از یک سوژه در ویدئو از سه زاویه مختلف صورت گرفته است. بنابراین احتمالا V40 ThinQ دارای یک لنز معمولی اصلی، یک لنز عریض و یک لنز تله فوتو خواهد بود.

ال جی دیگر به هیچ نکته یا مشخصه خاصی از پرچمدار بعدی خود در تیزر و دعوتنامه ارسالی اشاره نکرده است اما با استناد به شایعات تائید نشده، V40 ThinQ مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام، 6 گیگابایت رم و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است و انتظار میرود به طور پیشفرض از اندروید 9.0 پای برخوردار باشد. برای دریافت اخبار بیشتر و موثق تر در مورد این پرچمدار باید همچنان منتظر بمانیم.