از آیفون X اپل 60 میلیون دستگاه به فروش رفته است
1 min read

از آیفون X اپل 60 میلیون دستگاه به فروش رفته است

دیشب در کنفرانس اپل، جانشینان آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شدند. iPhone X اپل 10 ماه است که در بازار سراسر نقاط جهان به فروش میرسد و تا امروز توانسته بیش از 60 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. اگر قصد دارید بدانید که این میزان فروش خوب است یا بد، باید به اطلاع شما برسانیم که آیفون 6 برای فروش 60 میلیون دستگاه تنها به 6 ماه زمان نیاز داشت. این گوشی در مدت زمان 10 ماه بیش از 90 میلیون واحد به فروش رفته بود.

البته جالب است بدانید که به لطف قیمت بالاتری که آیفون 10 اپل داشت، در 10 ماه اول فروشش 62 میلیارد دلار سودآوری داشته است که از این نظر مشابه با میزان سودی می باشد که آیفون 6 در همان مدت داشته است.

طبق اطلاعاتی که توسط موسسه تحقیقاتی Counterpoint منتشر شده است، آیفون X به تنهایی درآمد بیشتری از میزان فروش کمپانی های هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی در 10 ماه داشته است. میزان فروش این گوشی در آمریکا و چین بسیار بالا بوده است و بیش از نیمی از فروش کل را به خود اختصاص داده است. در باب مقایسه خوب است بدانید که تنها 1 درصد از میزان فروش آیفون 10 به بازار هند اختصاص یافته است. آیفون 10 در ده ماه گذشته تنها یک سوم از میزان فروش گوشی های آیفون را به خود اختصاص داده اما باز هم به لطف قیمت بالای آن، نصف درآمد حاصل از فروش گوشی های آیفون به iPhone X اختصاص یافته است.

کانترپوینت پیش بینی کرده است که با معرفی سه گوشی جدید آیفون میزان فروش اپل بالاتر خواهد رفت. به خصوص آنکه به دلیل عرضه یک گوشی با نمایشگر LCD و دو گوشی بالارده با OLED کاربران قدرت انتخاب بیشتری در خرید محصولات این کمپانی خواهند داشت. پیش بینی شما چیست؟