آشکار شدن نسخه نقره ای رنگ گلکسی نوت 9 سامسونگ
1 min read

آشکار شدن نسخه نقره ای رنگ گلکسی نوت 9 سامسونگ

کمتر از یک ماه قبل شرکت سامسونگ طی رویدادی گلکسی نوت 9 را به عنوان پرچمدار نسل جدید رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجه داشته و در کنار آن گلکسی هوم و ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی شدند. در حالی که هنگام عرضه گلکسی نوت 9 تنها به رنگ مسی، بنفش، آبی و مشکی بوده اما به نظر می رسد کره ای ها می خواهند گزینه رنگی جدیدی را برای گلکسی نوت 9 در نظر گیرند.

به تازگی تصویری از نسخه نقره ای رنگ گلکسی نوت 9 منتشر شده که رنگ زیبایی در کنار سایر گزینه ها به نظر می رسد. مشخص نیست این گزینه رنگی چه زمانی معرفی خواهد شد اما احتمال می رود تا پایان سال جاری روانه بازار شود. گذشته از آن احتمال عرضه جهانی آن بالا نخواهد بود و ممکن است برای بازارهای مشخصی در نظر گرفته شود. گلکسی نوت 9 از مشخصات قابل توجهی چون صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+ سوپرامولد، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد.

یکی از ویژگی های بارز گلکسی نوت 9 قلم اس پن پیشرفته ای است که می تواند عملکرد قابل توجهی داشته باشد. به شکلی که افراد می توانند آن را به عنوان ریموت کنترلی برای عکسبرداری یا فیلمبرداری، تغییر موسیقی یا عکس و چند کاربری دیگر مورد استفاده قرار دهند.

البته گفته شده نسل بعدی گلکسی نوت 9 گوشی هوشمندی با قلم اس پن پیشرفته تر خواهد بود. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از این پس هر سال ویژگی جدیدی به اس پن در کنار سایر مشخصات می افزاید. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.