سامسونگ یک نمایشگاه گلکسی در اکتبر برگزار خواهد کرد
1 min read

سامسونگ یک نمایشگاه گلکسی در اکتبر برگزار خواهد کرد

سامسونگ تا الآن همه محصولات مهمی که در نیمه دوم سال به بازار می‌آورد را مانند یک گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی و یک ساعت هوشمند، ارائه کرده است. اما اگر فکر می‌کنید که کار سامسونگ برای امسال به پایان رسیده است، خب مشخص است این کمپانی را به خوبی نمی‌شناسید.

حالا سامسونگ ، این غول تلفن‌های هوشمند، تنها دو روز بعد از رونمایی گوگل از گوشی جدید پیکسل، یک نمایشگاه گلکسی دیگر را در 11 اکتبر اعلام کرده است.

سامسونگ، بعد از الجی، هوآوی و گوگل که برنامه‌های خود را برای معرفی پرچم‌دار جدید خود در اکتبر اعلام کرده اند، چهارمین کمپانی تلفن‌های هوشمند خواهد بود که ماه آینده از یک دستگاه مهم رونمایی خواهد کرد.

متاسفانه دعوت سامسونگ خیلی خلاصه انجام شده است و اطلاعات زیادی در دسترس نمی‌باشد که سامسونگ قصد معرفی چه محصولی را در اکتبر دارد فقط این جمله از طرف کمپانی بیان شده است "پدید آوردن راه‌های زیادی برای ابراز خود، بیشتر از همیشه." همچنین دعوت‌نامه‌ می‌گوید "در حالی که کمپانی در حال ارائه دستگاه جدید می‌باشد، خوشی را با سامسونگ تجربه کنید."

اما استفاده از عبارت “4x fun” به عنوان نام نمایشگاه، باعث ایجاد حدس‌هایی می شود؛ مثلا ممکن است که کمپانی قصد ارائه چهار تلفن هوشمند را داشته باشد، یا اینکه یک تلفن هوشمند با چهار دوربین و یا زوم 4x ارائه شود. همچنین پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ برنامه‌هایی برای ارائه اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود تا پایان سال دارد و شایعاتی شنیده می‌شود که سامسونگ ماه بعد از آن رونمایی خواهد کرد. بسیاری از پیشبینی‌ها هم حاکی از آن است که سامسونگ یک گلکسی بوک جدید را در این نماشیگاه معرفی خواهد کرد.

به هر حال هنوز باید به این شایعات و پیشبینی‌ها بسنده کنید و منتظر ارائه اطلاعات بیشتر از سوی سامسونگ باشیم؛ لازم به ذکر می‌باشد این مراسم به صورت زنده از سایت سامسونگ پخش خواهد شد.