تغییر نامگذاری مادربردهای گیمینگ MSI و لو رفتن تصاویر
1 min read

تغییر نامگذاری مادربردهای گیمینگ MSI و لو رفتن تصاویر

هنوز نمی دانیم که رسانه Video Cardz چگونه به تصاویر بسیاری از سخت افزارها پیش از عرضه نهایی دسترسی دارد؛ اما مدتی است که شاهد ارائه تصاویر مادربردهای Intel Z390 از آن هستیم. تصاویر 2 مادربرد MSI Z390 با عناوین MSI MAG Z390 Tomahawk و MSI MPG Z390 Gaming Plus حاکی از آن است که این شرکت علاوه بر تغییر در طراخی ظاهری (تا حدودی) نامگذاری خود را نیز در این پلتفرم دستخوش تغییر می کند.

از آنجایی که چیپست Intel Z390 یک پرچمدار است، به طور حتم شاهد مادربردهای توانمند و پیشرفته ای از MSI هستیم. خب همانطور که گفته شد، نامگذاری مادربردهای جدید MSI تغییر کرده است. سری MEG شامل مادربردهای سطح بالای این شرکت هستند؛ در حالی که سری MAG و MPG قسمت بخش متوسط را اشغال می کنند.

مادربرد MAG Z390 Tomahawk یک حرفه ای تمام عیار است که براکت I/O در آن از پیش نصب شده و بسیار زیبا است. با وجود سادگی طراحی، اما زاویه دار بودن هماهنگ برش ها، در ذهن شما یک ظاهر جالب را به وجود می آورد. دومین مادربرد با نام MSI MPG Z390 Gaming Plus، تفاوت چندانی با نسخه Z370 خود ندارد؛ دست کم از نظر ظاهری. تغییر مکان درگاه های ساتا، هیت سینک جذاب و بزرگتر، مدار توان قوی تر و تغییر چشمگیر کنترلرها، از جمله ویژگی های MSI MPG Z390 Gaming Plus هستند. با توجه به دسته بندی مادربردهای جدید MSI، خرید و شناسایی آنها نیز ساده تر می گردد.