نسخه دموی بازی فیفا 19 منتشر شد
1 min read

نسخه دموی بازی فیفا 19 منتشر شد

سر انجام پس از مدت ها انتظار نسخه دموی جدید ترین عنوان سری فیفا یعنی بازی فیفا 19 به همراه حالت Kick Off و 10 تیم باشگاهی از جمله تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید و قسمت هایی فصل آخر بخش The Journey برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در انگلستان و ایالات متحده منتشر شد .

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت پلی استیشن ، کاربران در نسخه دموی بازی فیفا 19 می توانند گرافیک بصری واقع گرایانه ای را مشاهده کرده و به تجربه جدید ترین بخش های گیم پلی بازی از جمله Timed Finishing ، Active Touch ، Dynamic Tactics و 50/50 Battles بپردازند . علاوه بر این بازیکنان در بخش The Journey: Champions نیز می توانند به ویژگی های جدیدی مانند شخصی سازی شخصیت ، انتخاب دیالوگ و … دسترسی داشته باشند .

کاربران می توانند نسخه دموی بازی فیفا 19 را با حجم 7.4 گیگابایت برای پلی استیشن از طریق فروشگاه پلی استیشن و نسخه ایکس باکس وان را از طریق فروشگاه مایکروسافت دریافت نمایند . همچنین کاربران رایانه های شخصی نیز از طریق Origin می توانند این نسخه را دریافت نمایند .

شایان ذکر است که نسخه نهایی بازی فیفا 19 در تاریخ 28 سپتامبر ( 6 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 3 ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس 360 ، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . کاربران سرویس EA/Origin Access می توانند دو روز زود تر از عرضه رسمی محتوای این بازی را تجربه نمایند . در خبری دیگر مربوط به این بازی به تازگی سیستم مورد نیاز این عنوان برای رایانه های شخصی اعلام شده است که می توانید این خبر را در اینجا مشاهده نمایید . در ادامه لیست 10 باشگاه موجود در نسخه دمو را مشاهده می کنید .

  1. Juventus
  2. Real Madrid
  3. Manchester United
  4. PSG
  5. Bayern Munich
  6. Borussia Dortmund
  7. Spurs
  8. Atletico Madrid
  9. Roma
  10. Manchester City