هواوی در حال ساخت یک گوشی 7.12 اینچی با باتری 4900mAh است

رگولاتوری چینی TENAA به تازگی تأییدیه ساخت یک گوشی هوشمند از کمپانی هواوی را با کد ARS-TL00 و ARS-AL00 صادر کرده است. گوشی اول سفید رنگ و گوشی دوم به رنگ سیاه می باشد. دستگاه که تصاویر آن نیز منتشر شده، شباهت زیادی به Honor 8X Max دارد و مانند آن دارای صفحه نمایش LCD با اندازه 7.12 اینچ و رزولوشن 1080×2244 پیکسل می باشد. البته از نظر مشخصات سخت افزاری احتمالاً متفاوت خواهند بود. Honor 8X Max دارای چیپ ست اسنپدراگون 636 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بود، اما چیپ ستی که در دستگاه جدید استفاده خواهد شد، دارای فرکانس پردازشی 1.95 گیگاهرتز خواهد بود.

هواوی برای گوشی جدید خود یک باتری غول پیکر 4900 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است و عکسی که از ARS-TL00 منتشر شده خبر از بدنه چرمی در پشت آن میدهد. این گوشی دارای دوربینی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو است. حسگر اثر انگشت آن نیز در قاب پشتی واقع شده است.

تأییدیه رگولاتوری تنا همچنین مشخص کرده است که هر دو گوشی ARS-TL00 و ARS-AL00 دارای 4 گیگابایت حافظه رم می باشند و البته در سرزمین مادری نسخه 6 + 128 گیگابایتی آن نیز عرضه خواهد شد. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب است و اگر با دقت به نمای جلویی گوشی نگاه کنید، در می یابید که دارای یک ناچ به شکل قطره آب در بالای نمایشگر است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه، نام حقیقی و قیمت این گوشی منتشر نشده است، اما از آنجاییکه تأییدیه ساخت آن توسط رگولاتوری چینی منتشر شده است، به نظر نمیرسد که برای معرفی آن نیاز باشد مدت زمان زیادی منتظر بمانیم و احتمالاً هواوی در روزهای آینده در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی اطلاعاتی ارائه خواهد داد.