هوآوی قصد ارائه یک گوشی با قاب پشتی چرم را دارد
1 min read

هوآوی قصد ارائه یک گوشی با قاب پشتی چرم را دارد

زمانی شلوار‌های دمپا گشاد مجبوب همه هستند، اما ناگهان پوشیدن آن تبدیل به یک کار مضحک می‌شود در حالی که همه از شلوار‌های تنگ و کوچک استفاده می‌کنند. اما دوباره با گذشت چند سال، دوباره شلوار‌های گشاد مد می شوند و می‌بینید که تقریبا همه از این نوع شلوار ها به تن کرده اند. دقیقا مثل دنیای مد لباس، طراحی تلفن‌های هوشمند نیز وارد یک چرخه می شود. چند سال پیش سامسونگ شروع به روند خود برای استفاده از دوخت چرم مصنوعی در پشت گوشی‌های خود کرد و گوشی‌های نوت3، نوت تری نئو، نوت4 و نوت اج با این طراحی ارائه شدند. اگرچه الجی نیز بعد از آن این روند را در تلفن الجی جی4 خود ادامه داد اما این نوع طراحی تقریبا با آن به پایان رسید. اما ناگهان چه شد؟ آیا استفاده از چرم در پشت گوشی تلفن ناگهان جذابیت خود را از دست داد یا هنوز جذاب است و مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟

بنا به یافته‌های Roland Quandt در یک گزارش TENAA هوآوی قصد ارائه یک تلفن با یک ناچ در جلو، دو دوربین در پشت، یک سنسور اثر انگشت و از همه مهم تر یک الگو دوخت چرم در پشت دارد. در رنگ سفید این مدل، دوخت کمتر مشخص است اما به هر حال دیده می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیاد دیگری درمورد دستگاه جدید زیادی در مورد دستگاه جدید هوآوی وجود ندارد؛ اما وجود فقط دو دوربین در پشت نشان می‌دهد که این محصول به احتمال زیاد در صف محصولات میان رده کمپانی قرار خواهد گرفت. ما اینجا در وب‌سایت سخت افزار مگ آماده خواهیم بود تا در صورت درز هرگونه اطلاعات جدید در مورد این دستگاه هوآوی آن را سریعا در اختیار شما قرار دهیم.